Jump to content

Geen eigen auto met tracker meer


Beany

Recommended Posts

De eerste keer dat ik GTA Online opstartte en er ook daadwerkelijk in kwam, heb ik netjes de tutorial gevolgd en kreeg ik mijn eigen auto met tracker en verzekering. Een paar dagen daarna was mijn character er nog wel, maar was ik een paar levels lager en had ik wat minder geld. Op zich geen probleem, maar het vervelende is dat mijn eigen auto met tracker (en verzekering) ook weg zijn.

Nu ben ik al weer een aantal dagen online aan het spelen (voor zover het lukt) en wordt alles steeds wel opgeslagen maar de auto komt niet meer terug. Ik wordt ook niet meer gebeld door Simeon om het misschien nog een keer te doen. Als ik hem zelf bel (hij staat wel in mijn contacten) dan zegt hij dat hij niks voor mij kan betekenen.

Hebben meer mensen hier last van of enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Hoor het graag!

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas kost het de tweede keer wel geld, wat er waarschijnlijk gebeurt is Beany is dat je auto in beslag is genomen als je je auto binnen twee dagen niet ophaald uit de impound dan ben je hem kwijt :(

nee hoor, als je hem niet ophaalt word hij inderdaad gesloopt...

maar dan kan je gewoon je verzekering bellen, en dan staat hij weer klaar voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas kost het de tweede keer wel geld, wat er waarschijnlijk gebeurt is Beany is dat je auto in beslag is genomen als je je auto binnen twee dagen niet ophaald uit de impound dan ben je hem kwijt :(

nee hoor, als je hem niet ophaalt word hij inderdaad gesloopt...

maar dan kan je gewoon je verzekering bellen, en dan staat hij weer klaar voor je.

Dat werkt dacht ik alleen als je auto vernietigd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven: Mijn auto is helemaal weg. Ik ben ook weer een paar levels teruggezet, maar ik krijg niet meer de mogelijkheid een nieuwe auto te jatten en eigen te maken. Ook de verzekeringsmaatschappij kan ik niet bellen. En als klapper kan ik ook LSC niet binnenrijden... Nu hoef ik niet per se een eigen auto, ik jat er wel gewoon steeds eentje, maar het is toch een probleem dat ik liever niet had gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het opgelost door gewoon een nieuwe auto te kiezen, tracker te kopen en verzekering te kopen. Ben je een keer wat geld kwijt maar dan heb je tenminste weer een eigen auto. Ik krijg namelijk niet het idee dat het nog goed komt.

Je kan niet hele luxe autos nemen, je moet een wat middelmatige auto nemen en daarmee naar LSC rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe kom ik LSC dan binnen, want die garagedeur blijft angstvallig dicht. Ik werd ondertussen wel gebeld door Simeon, waarin hij zei dat ik in Garages auto's kan opslaan. Oke vaag, ik heb blijkbaar een stuk van het verhaal overgeslagen...

Is het mogelijk om Online opnieuw te beginnen trouwens?

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, dan is dat misschien wel handig om te doen. Heb nu echt het idee dat ik beperkt wordt in mijn kunnen.

Moet ik alleen nog ff uitvogelen hoe dat moet, een nieuw karakter aanmaken.

Je kunt via het 'Online' tabblad naar 'Choose Character' gaan en dan in de tweede slot (of de eerste verwijderen, maar weg is weg) een nieuw poppetje aanmaken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...