Jump to content

Wat mis jij in GTA: Online?


Joriz

Recommended Posts

Ik zat even dit topic door te lezen en ik merkte op dat sommige dingen die werden gemist nu wel zijn gekomen. Bas wou bijvoorbeeld de mogelijkheid hebben om een bedrijf te kopen en daarmee geld te verdienen en nu hebben we updates gehad waardoor we een heel bedrijf kunnen hebben. GameKapitein kan nu zijn auto tunen in een aparte garage in plaats van Los Santos Customs, en de Tampa, Blista Compact, Stallion en Dukes die Kevin mist in Grand Theft Auto Online zijn ook uitgekomen op de huidige generatie consoles. Ik ben benieuwd als Rockstar Games nog meer dingen gaan toevoegen die mensen graag willen hebben op het forum. smile3.gif

:dans: :dans: :dans:

In dat geval, als deze topic toch onze wensen vervuld :puh:

Ik zou graag een Cops and Robbers mode willen hebben voor in gta online. Dat online spelers ook bij de politie kunnen om wanted mensen te jagen en missies. Ook graag uniformen zowel politie uniformen als undercover. En undercover politieauto's kunnen kopen en tunen :D :D :D

Natuurlijk ook wat extra missies, voertuigen en kleding voor de boefjes :)

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 506
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    18

  • GTA5VehicleFreak

    18

  • mert17

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aandelen en de mogelijkheid om huizen/garages te verkopen.

Dit laatste ZEKER :) huizen/garages kunnen verkopen :) Boten, appartementen, garages die zouden ook moeten kunnen verkocht worden na aankoop. Verder misschien een brug en een nieuw stukje land? Bv van Liberty City ofzo aanvast maken? Daar hebben ze al de plannen en graphics van toch? En dieren zoals in gewone GTA !!!!! Bewerkt: door GTACarThieft
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Qua updates heb ik eigenlijk geen wensen meer. Maar wat quality of life improvements zijn welkom. Kleine veranderingen die de gameplay net wat makkelijker/vermakelijker maken.

 

Om een aantal voorbeelden te noemen:

  • De mogelijkheid om telefoongesprekken van contacten te blokkeren (zoals Lester en Ron).
  • De mogelijkheid om een testritje te maken met een nieuwe auto
  • De mogelijkheid om je property te verkopen (huis, jacht, warenhuis, etc)
  • De mogelijkheid om Pegasus voertuigen te verkopen 
  • De mogelijkheid om alle kapotte voertuigen bij Mors Mutual te claimen
  • De mogelijkheid om alle kledingstukken met elkaar te combineren zonder restricties

 

Zo kan ik vast nog wel even doorgaan. Maar dan zit je vanavond nog te lezen. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, PrioX zei:

Qua updates heb ik eigenlijk geen wensen meer. Maar wat quality of life improvements zijn welkom. Kleine veranderingen die de gameplay net wat makkelijker/vermakelijker maken.

 

Om een aantal voorbeelden te noemen:

  • De mogelijkheid om telefoongesprekken van contacten te blokkeren (zoals Lester en Ron).
  • De mogelijkheid om een testritje te maken met een nieuwe auto
  • De mogelijkheid om je property te verkopen (huis, jacht, warenhuis, etc)
  • De mogelijkheid om Pegasus voertuigen te verkopen 
  • De mogelijkheid om alle kapotte voertuigen bij Mors Mutual te claimen
  • De mogelijkheid om alle kledingstukken met elkaar te combineren zonder restricties

 

Zo kan ik vast nog wel even doorgaan. Maar dan zit je vanavond nog te lezen. :clown:

  • De mogelijkheid om telefoongesprekken van contacten te blokkeren (zoals Lester en Ron).  = SUPER SUPER GOED IDEE !!!! :) 
  • De mogelijkheid om een testritje te maken met een nieuwe auto = GOED IDEE :) 
  • De mogelijkheid om je property te verkopen (huis, jacht, warenhuis, etc) = GOED IDEE :) 
  • De mogelijkheid om Pegasus voertuigen te verkopen = GOED IDEE :) 
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Handelen in aandelen, hoop dat dat ooit nog es komt!

Dat sommige vette bakken en andere voertuigen van Warstock goedkoper!!!! worden!!! 😔 gaat toch niet gebeuren, beetje jammer

In gta 4 kon dit wel, in politie-/ambulance- en brandweerauto’s opdrachten doen. In gta 4 kon je criminelen op sporen  en opruimen geloof ik.

Bewerkt: door Gijs1983
Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Überhaupt meer huizen kunnen kopen. Appartementen hebben we zat en de huizen in de hills zijn ook al oud nieuws.

Dat smeek ik hier al maanden om meer van die mooie villa's te kunnen kopen die nu er staan als straatdecoratie. Villa als Michael, Franklin hebben. Ook al kan je maar 2 auto's stallen. Met 2 mooie wagens is het al erg realistisch. Wie heeft er nu 10 supercars :D waar je toch maar in 1 tegelijk kan rijden. Allez, 10 wagens mag ook, of gewoon nog enkele nieuwe 10car garages zonder huis of appartement aan vast. Er staan nog tal van mooie loodsen (daar ergens waar die gezichten op de muur geschilderd zijn) weet naam nu niet juist. bovenaan de stadsmap. Jullie weten wel wat ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...