Jump to content

Wat mis jij in GTA: Online?


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 506
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    18

  • GTA5VehicleFreak

    18

  • mert17

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

De mogelijkheid om pas te betalen voor het tunen van auto's op het moment dat je de LSC uitrijdt. Het is veel handiger om in één keer de hele meuk te betalen voor het geval dat je twijfelt over een bepaalde kleur of bepaalde wielen die achteraf gezien toch niet bij je auto passen.

Link to comment
Delen op andere websites

De mogelijkheid om pas te betalen voor het tunen van auto's op het moment dat je de LSC uitrijdt. Het is veel handiger om in één keer de hele meuk te betalen voor het geval dat je twijfelt over een bepaalde kleur of bepaalde wielen die achteraf gezien toch niet bij je auto passen.

Dit is ook in Need for Speed Carbon. Super handig inderdaad. Dan maak je je auto gewoon zoals je hem wilt hebben maar dan kom je er achter dat je wat geld tekort komt. Dan krijg je een checklist om dingen te delete. Dit zou wel handig zijn geweest inderdaad. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Ik mis nogal het feit dat Rockstar Games ontzettend weinig controleert in GTA Online sessies. Het zou veel beter zijn van hun dat hun paar honderd moderators aanstellen die dagelijks online zijn die mensen gewoon uit een sessie kunnen kicken of verbannen bij slecht gedrag of modding. Dat wordt namelijk nu niet gedaan, en als je nu mensen probeert te rapporteren voor modding in GTA Online wordt je meestal gehackt. Wat niet echt heel erg fijn is..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Weet je wat chil zou zijn, als je die invite-only sessies een beetje kon tweaken naar je eigen voorkeuren. Voorbeeld is AI/NPC's helemaal laten verdwijnen om zo je eigen speelveld te verbeteren.

Sowieso zou een non-ranked invite-only sessie mooi zijn. Dat je dan ook kan cheaten en shit kan spawnen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wat ik mis is de logica van Grand Theft Auto kijk de titel

En dan kan je maximaal 8 per 24 uur real life verkopen wat een onzin

Je zou ze aan de lopende band moeten kunnen noem het anders grand theft heist :puh:

vind dat echt raar wat vinden jullie

Link to comment
Delen op andere websites

* Los Santos customs mag van mij wel wat uitgebreider zijn.

Meer tune opties om je wagen echt UNIEK te maken.

* huizen / overige gebouwen openbaar maken. Dus de mogelijkheid om binnen te treden. (bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om met een lift naar de top van mazebank te komen)

* mogelijkheid om een job aan te nemen bij de politie. (zoals de politie mod voor singleplayer, maar dan integreren in de multiplayer) Ook brandweer jobs / ambulance jobs.

* meer props voor creator beschikbaar maken

* Natuurrampen integreren (tornado's / zandstormen / tsunami's)

* mogelijkheid om naar north yankton te gaan door middel van los santos airport.

* beter overval systeem in open lobbies. door middel van bewapende banken met betere rewards dan de normale winkeltjes die je kunt overvallen.

* Ik wil politie zoals in red dead redemption. GEEN GETUIGEN -> GEEN MISDAAD!

Dit is nog maar een kleine greep van wat ik wil :puh: maar deze punten schoten me even te binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Ik zat even dit topic door te lezen en ik merkte op dat sommige dingen die werden gemist nu wel zijn gekomen. Bas wou bijvoorbeeld de mogelijkheid hebben om een bedrijf te kopen en daarmee geld te verdienen en nu hebben we updates gehad waardoor we een heel bedrijf kunnen hebben. GameKapitein kan nu zijn auto tunen in een aparte garage in plaats van Los Santos Customs, en de Tampa, Blista Compact, Stallion en Dukes die Kevin mist in Grand Theft Auto Online zijn ook uitgekomen op de huidige generatie consoles. Ik ben benieuwd als Rockstar Games nog meer dingen gaan toevoegen die mensen graag willen hebben op het forum. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...