Jump to content

Wat mis jij in GTA: Online?


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 506
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    18

  • GTA5VehicleFreak

    18

  • mert17

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Staan dingen tussen die al genoemd zijn maar wil ook alles aangeven wat ik mis :-)

- EHBO koffertjes aanschaffen.

***KNIP****

Vergeet nog wat dingen geloof ik maar kan er ff niet meer opkomen.

zoiets is er al, je kan in de 24/7 winkels repen kopen enz. die hoef je niet gelijk te gebruiken. En wanneer je besluit ze te gebruiken komt er een beetje leven bij.

Kogelvrij glas lijkt me dan weer niet zo handig. Dan gaat iedereen in de modus waardoor je ze dus niet kan doodschieten, stapt in hun auto(met kogelvrij glas) en zijn dan in een soort van GOD-mode.

Of je moet hun auto opblazen, met het risico dat je Bad Sport word.

Niet een goede optie dus.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Dragon_rage: Ik weet dat je repen kan kopen maar die vullen heel weinig bij, daarom lijkt het mij makkelijker om een EHBO koffertje te kopen dat je meteen weer volle health-bar hebt.

Neem aan dat je op passive mode doelt, heb je wel gelijk in, misschien dat je in passive mode dan ook vanuit je auto niet kan schieten. Zowiezo als je wilt schieten dan maakt je character het raam stuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis met name een scala aan open interieurs. Het is zoeken naar een naald in een hooiberg, vergeleken met het Liberty City van IV. Dat zou een heel nieuwe dimensie geven aan deathmatches en dergelijke, maar ook aan de freemode. In dat opzicht valt de map me heel erg tegen. Compensatie voor het oppervlak vrees ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een ander probleem want mijn gta V saved niet heb het al aan andere gevraagd en die zeggen dat ik gwn van speler moet veranderen.

Dat doe ik dan maar dan komt er te staan dat alle onopgelagen games worden gedelete en de volgende dag komt er iets te staan met Cloud server dinges en dan moet ik weer opnieuw een poppetje maken? Help

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft, maar ik zou het wel tof vinden als je de mogelijkheid hebt om je auto's te koop te zetten op een soort van in-game marktplaats / veiling achtig iets. Als je je auto zat bent kun je zo iemand anders nog blij maken voor dat bedrag wat je ervoor wil hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wanneer je met friends en/of crew speelt hun niet kan targeten.

Als ik nu met vrienden speel, en er komt iemand langs die ons wilt killen, dat ik niet mn friend target, maar de enemy zeg maar.

Korte gare illustratie:

Ik

Friend

Enemy

Als ik nu zou aimen, target ik mn friend gelijk, die staat dichterbij. Dus je aim zou meteen naar de enemy moetten gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wanneer je met friends en/of crew speelt hun niet kan targeten.

Als ik nu met vrienden speel, en er komt iemand langs die ons wilt killen, dat ik niet mn friend target, maar de enemy zeg maar.

Korte gare illustratie:

Ik

Friend

Enemy

Als ik nu zou aimen, target ik mn friend gelijk, die staat dichterbij. Dus je aim zou meteen naar de enemy moetten gaan.

Zeer goed punt! Heel vervelend is dat inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...