Jump to content

Wat mis jij in GTA: Online?


Joriz

Recommended Posts

geld verdienen met sneeuwbalgewecht en geld verdienen met taxi werk en mensen verwonden of doden met vuurwerk of zwaarden en schilden

of naakte mensen kan ook hahaha

>>> Door Bassieboy35: Dubbele posts samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 506
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    18

  • GTA5VehicleFreak

    18

  • mert17

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik mis de mode om friendly fire uit te zetten in freemode. Ook mis ik een hele boel meer auto onderdelen onder andere neon verlichting onder de auto haha en ik mis het makkelijk geld verdienen. Verder mis ik de verwachtingen die ik had voor de game uit kwam. Ik mis ook het plezier met spelen aangezien ik mij meer erger dan dat ik er plezier van heb wat ik bij GTA 4 niet had. Verder inderdaad zoals hierboven aangegeven mis ik het kogel werend glas en ik hoop dat er vele updates mogen komen die positief zijn want GTA Online is ver beneden verwachting als je het mij vraagt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis de mode om friendly fire uit te zetten in freemode. Ook mis ik een hele boel meer auto onderdelen onder andere neon verlichting onder de auto haha en ik mis het makkelijk geld verdienen. Verder mis ik de verwachtingen die ik had voor de game uit kwam. Ik mis ook het plezier met spelen aangezien ik mij meer erger dan dat ik er plezier van heb wat ik bij GTA 4 niet had. Verder inderdaad zoals hierboven aangegeven mis ik het kogel werend glas en ik hoop dat er vele updates mogen komen die positief zijn want GTA Online is ver beneden verwachting als je het mij vraagt

kogelvrij glas is helemaal niks...
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik mis in gta online, in het algemeen ben ik er wel tevreden over. gta online is uitgebreid genoeg, met races, deathmatches, etc, echt kogelvij glas hoeft voor mij niet anders word het mischien te makkelijk in mijn ogen, maar dat is mijn mening, ook in geval met met missies waar je je eigen auto kan gebruiken als vlugt auto, die zijn in het algemeen al makkelijk.

Inderdaad, een 2e garage of nieuwe woningen zoals michael heeft in singleplayer, met de eventuele meerdere interakties in het huis zoals decoreren enzo.

met de creator tools, met races, meerdedere wapens kunnen neer zetten, met een lange race die ik heb gemaakt van 68 checkpoints, is 50 wel wat weinig haha.

een race kunnen maken waar je gewoon kunt racen bv, muscle vars, spors, sports classics door me kaar heen zou ook wel fun zijn denk ik.

een apparte lobbie voor mensen van waar je weet als ik die lobbie ingaat dat er geouwehoerd word, als ik nu met mijn zwager online gaat en je ouwehoerd met elkaar moet je al bang zijn dat je een badsport krijgt als de voertuig van de ander er aan gaat. dus een lobby bv voor publieke en of invite only members genaamd no limits. zo heeft iedereen denk ik zijn zin, lobbies waar je vriendelijk moet zijn, dus de gewone lobbies en lobbies waar alles mag, dus ook gewoon missies spelen en zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik mis in GTA algemeen is dat er te weinig dorpen zijn, helemaal rechtsbovenin de map is echt niets te beleven dan een berg en een snelweg. Rockstar had hier echt een dorp of een kleine stadje moeten bouwen met een kleine haven en een klein vliegveldje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...