Jump to content

bounty


haaima

Recommended Posts

Heey allemaal

Weet iemand hoe het systeem van een bounty werkt.

Vanaf een bepaalde rank gaat die bounty werken maar sindsdien

kan ik geen rijdende of geparkeerde auto meer jatten of ik heb meteen een bounty op me.

Erg leuk als je net met iets bezig bent en alle spelers in het spel komen achter je aan om een kogel door je kop te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey allemaal

Weet iemand hoe het systeem van een bounty werkt.

Vanaf een bepaalde rank gaat die bounty werken maar sindsdien

kan ik geen rijdende of geparkeerde auto meer jatten of ik heb meteen een bounty op me.

Erg leuk als je net met iets bezig bent en alle spelers in het spel komen achter je aan om een kogel door je kop te schieten.

Ja het is behoorlijk irritant. Ik heb ook constant een bounty op mijn hoofd.

Ik ben nu maar rijdende auto's aan het jatten, en bedacht me eigen dat als ik de eigenaar afknal, dat hij ook geen bounty zou moeten kunnen plaatsen, en tot dusver is dat nog goed gegaan.

Hoe het bounty systeem verder werkt weet ik niet, alleen weet ik wel dat het behoorlijk overdreven is als er voor alle auto's die je jat een bounty op je gezet word. Ik vind de ziekenhuis kosten zo een beetje onnodig hoog worden. politie is makkelijker af te schudden als een horde op geld bewuste spelers... (alhoewel sommige spelers nog leuk een poosje bezig gehouden worden zo, voor maar $1000. Hadden ze beter een missie kunnen doen)

Link to comment
Delen op andere websites

als je een bounty heb. ga in je huis schuilden en w8 even. Als je het lang genoeg vol houd krijg jij het geld en een tropy

48 minuten wachten voor hooguit 9k? Nee dank je. Gewoon een vriend jou laten killen. Hij dropt de helft van het geld en dan heb je beide 4,500 minus de respawn kosten

Link to comment
Delen op andere websites

schuilen doe ik ook niet. Al helemaal niet om 1 of 3K te verdienen in 48 min.

Gister kreeg ik een Bounty op me van 3K. Ben naar LS customs gegaan auto verkocht voor 6K (beetje schade gereden)

Toen ik eruit kwam stond er 1 op me te wachten. Toen ik snel op een paar knopjes drukte om een wapen te pakken, kwam ik in het missie scherm. (andere persoon was al druk aan het schieten)

Missie geannuleerd, kwam dus weer terug in de spelwereld.

Betreffende persoon was iets weg gereden, maar stond verderop stil in zijn auto. Heb ik hem van achter neergeknald. (vond hij niet leuk hoorde ik door zijn headset.

Mijn eigen auto stond was iets verderop gespawned. Daarheen gerent, Persoon spawnde daar vlakbij. hem weer neer kunnen schieten, met een headshot. Hij was weer aan het schelden :D.

In de auto gestapt, vanuit de auto zijn banden lek geschoten.

Naar mijn huis geraced, en de 6,1K op de bank kunnen zetten.

Toen weer naar de garage, en in mijn Sabre gestapt.

Stond 3 man te wachten bij mijn garage deur, maar ik spawnde in de auto aan de overkant van de weg, en kon weg komen.

halverwege richting het platte land even stil gestaan om te kijken welke kant ik op zou gaan op de map. (dacht dat ze verder weg waren).

heeft diezelfde persoon mij :(. en hij schreeuwt dit door zijn headset :)

Ik spawn iets verderop, en zie hem op de map staan, en besluit te gaan kijken. Hij zit in dekking achter zijn "gejatte" auto.

Ik switch naar mijn sniper rifle (die ik opgepikt had tijdens Survival) en knal hem door zijn hoofd, nog een headshot... (hij liep weer te schelden).

Hierna kwam er nog 1 aan, met hem kwam het ook tot een vuurgevecht, door een foutje in een 1 vs 1 deathmatch terecht gekomen.

helaas geen ammo voor SMG meer, maar alsnog gewonnen met pistool, en laatste schot met shotgun. (hij had wel SMG).

Na de deathmatch is hij vertrokken uit het potje.

Aan het eind van mijn potje de persoon van de bounty nog even opgejaagd. (hij was nu met een crew member)

Heb ze allebei vaker af kunnen schieten, als zij bij elkaar opgeteld mij hebben kunnen raken) Ze zijn hierna ook beide vertrokken. hahaha.

Was een leuk potje moet ik zeggen. (die 3K bounty heeft zijn ziekenhuiskosten volgens mij ook niet gedekt :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...