Jump to content

Wat is/word jouw GOTY van 2013?


GuitarGuy666

Recommended Posts

AC IV gekregen, niet gekocht, klein verschil, maar dat snapte Dotz toch wel? :)

En anders stop je er nog wat 2012 games bij, Far Cry 3 van eind 2012 gekocht op 31 december 2012. Hitman: Absolution van november 2012 gekocht in maart. Meer eigenlijk niet gekocht, dit jaar. BF3 voor PC, maar die is al weer een stuk ouder.

Link to comment
Delen op andere websites

Van het lijstje in de openingspost heb ik alleen Tomb Raider gespeeld en dat vond ik een fantastische game. Het is wel redelijk scripted, maar het ziet er erg goed uit en is enorm meeslepend, alsof je naar een heel lange film zit te kijken. In vergelijking met de andere games van dit jaar die ik heb gekocht (F1 2013 en FORCED) is dit overduidelijk de beste game van het jaar voor mij. Al had ik graag GTA V en Watch Dogs ook aan de vergelijking toegevoegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is geen twijfel over mogelijk. GTA V

Ik kom even terug op mijn keuze. GTA V is wel een goeie game, alleen heb ik er veel te veel van verwacht voor de release, waardoor het voor mij nu wat tegenvalt. Ik beleefde bijvoorbeeld meer plezier met GTA IV en de Episodes.

Ik heb dit jaar 3 games gekocht, namelijk FIFA 14, Call of Duty Ghosts en GTA V maar ik kan geen van elk noemen als echte topgame.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA:V zou wel een makkelijke zijn om op te noemen.

Maar enkele van mijn favoriete en op welke console ik hem heb gespeeld (in willekeurige volgorde)

The last of us (ps3)

Bioshock infinite (ps3)

Splinter cell: Black list (ps3)

WWE 2k14 (ps3)

Batman Arkham Orgins (ps3)

Tomb Raider (ps3/PC)

Assassins creed IV black flag (ps4)

Killzone Shadow fall (ps4)

Killzone Mercenaries (ps Vita)

Rayman legends (Ps vita)

Dead Island riptide (PC/Ps3)

Papers please (PC)

Saints row IV (Pc)

Project zomboid (PC, En ja officieel gezien nog niet uit, Maar een van de betere games die ik dit jaar heb ontdekt)

Kerbal Space Program (PC, En net als hierboven)

The Stanley Parable (PC)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit jaar ook maar 3 games gekocht, waarvan ik 2 top games van kan noemen.

-Call Of Duty: Ghosts

-GTA V

-Assassin's Creed IV: Black Flag

AC IV vond ik de beste game van het jaar, dan GTA V.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn standaard reactie zou eigenlijk Grand Theft Auto V zijn maar ik moet bekennen dat ik het al drie tot vier weken niet gespeeld heb, het boeit me niet meer zoveel en door wat weinige updates -minder dan ik had verwacht- is het ook niet zo leuk om snel terug te keren, wachten op de heists dus.

Ik zou dus eigenlijk geen game kiezen omdat ik het maar een karig jaar vind, 2013..

Link to comment
Delen op andere websites

GTA V hands down. Deze game heeft me op bijna elk aspect weggeblazen.

:Y

Ben en blijf een echte GTA-fangirl. Speel alleen maar FIFA en GTA, op dit moment helaas beiden weinig, maar andere spellen kunnen me geenszins boeien. Ik speel nog steeds liever SA dan elk ander spel, en V komt aardig in de buurt. GTA V absoluut niet GOTY.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...