Jump to content

Hallo en ik kan crew niet joinen


xcvbbvcx

Recommended Posts

Hallo,

Eerst maar even hallo allemaal.Ik ben meer een PES man maar GTA5 heeft veel veranderd. Wat een machtig mooi spel. Daarom heb ik mij hier een paar dagen terug ingeschreven en dit is mijn eerste post.

ik heb echter een probleempje. Heb mij via Rockstar aangemeld bij een Nederlandse crew met 200 man, ik kan de crew zien wanneer ik online ga, wie er van de crew online zijn etc. Maar telkens, al 2 dagen lang en na 30 pogingen krijg ik de boodschap :"Failed to find a compatible GTA Online session" Daarna kom ik online helemaal alleen. Wanneer ik gewoon online ga kom ik wel op een server met medespelers maar dat is niet mijn crew. Ik speel op de PS3. Als iemand een tip heeft dan hoor ik dat graag. Ben al 2 dagen op internet naar het probleem aan het zoeken en veel mensen hebben er last van maar DE oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.

Lijkt mij zo leuk met een Nederlandse en vaste crew te spelen. O ja, wanneer ik naar de crew members kijk lijken er meestal maar niet meer dan 10 online, zou dat het probleem zijn? Ben nu niet achter de PS3 maar wanneer ik naar de online optie ga klik ik op, en ik weet niet precies hoe het heet, .Join crew members. Hoop dat het duidelijk is.

Alvast bedankt voor de hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je, Had gisteren de PS3 instellingen ge-reset en de kabel aangesloten, lijkt het nu te doen daar ik gisteren op een server met crew terecht kwam, weliswaar maar 1 medespeler terwijl er minstens 10 online waren maar toch. Het lijkt voorlopig opgelost, zal hem straks weer even aanslingeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...