Jump to content

Hoe speel je een missie opnieuw?


Basatos

Recommended Posts

Je gaat naar het menu en dan vanboven naar 'Game' en daar zou je 'Replay Mission' moeten kunnen selecteren, alhoewel ik niet denk dat je zo het geld opnieuw kan verdienen.

Ik kan niet vinden wat je bedoelt, weet iemand ook welke missie die van 9000k is?

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat naar het menu en dan vanboven naar 'Game' en daar zou je 'Replay Mission' moeten kunnen selecteren, alhoewel ik niet denk dat je zo het geld opnieuw kan verdienen.

Ik kan niet vinden wat je bedoelt, weet iemand ook welke missie die van 9000k is?

Dat is i.i.g Violent Duct van Gerald maar na de laatste patch kan je missies niet meer herspelen als ze zijn gelukt en je krijgt voor deze missie na de patch ook alleen nog maar 3000$~

@ 3L1077

Hij heeft het hier over de multiplayer.

Was wel makkelijk geweest als het zo had gekunt :puh:

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat naar het menu en dan vanboven naar 'Game' en daar zou je 'Replay Mission' moeten kunnen selecteren, alhoewel ik niet denk dat je zo het geld opnieuw kan verdienen.

Ik kan niet vinden wat je bedoelt, weet iemand ook welke missie die van 9000k is?

Dat is i.i.g Violent Duct van Gerald maar na de laatste patch kan je missies niet meer herspelen als ze zijn gelukt en je krijgt voor deze missie na de patch ook alleen nog maar 3000$~

O jammer, ik speel nu vaak survival met waves is er nog een betere manier om geld te verdienen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat naar het menu en dan vanboven naar 'Game' en daar zou je 'Replay Mission' moeten kunnen selecteren, alhoewel ik niet denk dat je zo het geld opnieuw kan verdienen.

Ik kan niet vinden wat je bedoelt, weet iemand ook welke missie die van 9000k is?

Dat is i.i.g Violent Duct van Gerald maar na de laatste patch kan je missies niet meer herspelen als ze zijn gelukt en je krijgt voor deze missie na de patch ook alleen nog maar 3000$~

O jammer, ik speel nu vaak survival met waves is er nog een betere manier om geld te verdienen?

Wat ik vandaag heb gedaan met een vriend was de race Ring of Fire zonder politie en in de normale versie dat leverde wel wat op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...