Jump to content

Auto's in je garage in Online


Tommie59

Recommended Posts

  • 3 maanden later...
Volgens mij krijg je eerst een optie welke auto's je eventueel wilt verwijderen en of je zeker weet dat je door wilt gaan met je koop.
Ja, maar als de autoruimte kleiner is worden autos wel verwijderd dacht ik.

Ik had toen ik danzkij modders leuke centjes had veel dure auto's en geld deed me niks in die tijd, gewoon getest.

Je bent je auto's niet kwijt, je kan ze niet opbellen, je kan ze overigens wel gewoon kiezen om mee te racen.

koop je weer terug een grote garage/huis met grote garage staan ze er weer.

Leuk systeem :puh:

EDIT Oeps, beetje kleine bump, excuus

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind t nogal kut dat je niet meerdere garage's kan hebben, in het begin heb je aan 1 genoeg maar ik ben nu lvl 45 en moet echt keuzes maken welke auto's ik in m'n garage zet. Ik had veel liever gehad dat je naast een appartement met garage ook losse garages er apart bij kon kopen. En dan ook een paar duurdere zodat je je monteur kunt bellen om m af te leveren. Een of ander huursysteem in een grote garagebox waar je per auto betaald zou van mij ook wel mogen aangezien er genoeg grote parkeergarages en parkeerplaatsen in GTA zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jobator all zij. je bent dan niet je auto's kwijt ik had een keer een ander huis gekocht ter wel ik toen wel all een huis had met een garage voor 10 voertuigen.maar dat ene huis wat ik toen had gekocht. had maar plaats voor maar 6 auto's en ik dacht shit ik ben mijn auto's kwijt.toen daarna kocht ik mijn vorige huis terug en toen had ik all mijn auto's weer Terug

Bewerkt: door ole23
Link to comment
Delen op andere websites

Waar je ook op moet letten is dat je geld kwijt bent indien je van een duurder appartement verhuist naar een goedkopere.

Dit wordt namelijk niet naar verhouding gecompenseerd. Vooral je nu weer moet "werken" voor je geld 8)

Verder is het idd heel erg jammer dat je "maar" max. 10 auto's kan bezitten. Ondanks dat je er maar in 1 tegelijk kan rijden heb ik meer dan 10 favorieten die ik graag zou willen hebben en tunen. Ook het zoeken naar rare auto's is zo langzamerhand een sport geworden.

Hopelijk dat ze [in de nabije toekomst] de mogelijkheid in het spel brengen om er een losse 10 car garage bij te kopen.

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...