Jump to content

Al ruzie om de radio gehad ?


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Ja ik had al een paar keer gehad dat ik met iemand in een voertuig zat, en dat we de hele tijd aan die radio zaten te kloten. Ik vind het zelf wel leuk bedacht van rockstar, maar zijn er nou ook echt mensen die dan uitstappen en zelf een voertuig pakken ?

Link to comment
Delen op andere websites

Kloepie, mis je dan niet wat van het ingame geluid?
Zoals? Volgens mij mis ik verder niks. Ik hoor gewoon mensen op straat praten, motoren van auto's en de voetstappen van voorbijgangers. Alleen de muziek hoor ik niet.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer ruzie hierover gehad, als dit jou ook gebeurd doe het volgende:

Ga naar een hoge rots (langs de legerbasis) en zet de auto op de rand dus als hij uitstapt valt hij of dood of in het water.

Indien hij niet uitstapt zet je de auto op slot en voilá hij stapt uit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt volgensmij, ik zit toch amper met vreemden in de auto.. :puh:

Ik heb het heel vaak dat ik dat ene station wil luisteren en iemand anders een boerenradio. micheal ik zat eens bij jou en toen zaten we ook te kloten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb 1x gehad dat iemand (tijdens missie) aan de radio zat, en hem naar een andere zender zette. Maakte me verder niet zoveel uit, we waren er toch bijna.

Ik luister meestal rock radio (hoewel ik het rock gedeelte vind tegenvallen, wel een lekkere zender om te cruisen) en die rebel zender vind ik ook nog wel lachen.

Link to comment
Delen op andere websites

heb 1x gehad dat iemand (tijdens missie) aan de radio zat, en hem naar een andere zender zette. Maakte me verder niet zoveel uit, we waren er toch bijna.

Ik luister meestal rock radio (hoewel ik het rock gedeelte vind tegenvallen, wel een lekkere zender om te cruisen) en die rebel zender vind ik ook nog wel lachen.

rock radio vind ik ook wel leuk zonder dat rock gedeelte. lady van modjo op non stop pop vind ik wel leuk en voor de rest is het mirror park of soms space

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer ruzie hierover gehad, als dit jou ook gebeurd doe het volgende:

Ga naar een hoge rots (langs de legerbasis) en zet de auto op de rand dus als hij uitstapt valt hij of dood of in het water.

Indien hij niet uitstapt zet je de auto op slot en voilá hij stapt uit :puh:

hoe zet je een auto op slot?

Link to comment
Delen op andere websites

Select ingedrukt houdenen dan bijna onderaan. Hier kan je bepalen wie toegang heeft tot je auto. Als je dit tijdens het rijden doet zie je ook de mogelijkheid je auto leeg te maken. :)

Haha, ja, wel jammer dat je stil moet staan om je auto leeg te maken :D. zou ook wel lachen zijn om dat op hoge snelheid te doen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...