Jump to content

Is er een manier om geld te delen?


--Simon--

Recommended Posts

Select ingedrukt houden > Inventory > Cash. Dan kiezen met wie je wil delen, in procenten. Vervolgens op Accept drukken.

Die optie is bij mij nog nooit bruikbaar geweest en bovendien heb ik gelezen dat je dan maar max 5k per dag kan geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Select ingedrukt houden > Inventory > Cash. Dan kiezen met wie je wil delen, in procenten. Vervolgens op Accept drukken.

Die optie is bij mij nog nooit bruikbaar geweest en bovendien heb ik gelezen dat je dan maar max 5k per dag kan geven.

Kan je dit wel doen na een overval?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dit wel doen na een overval?

De heistmode zit nog niet in GTA. Maar zo ver ik weet komt er een optie om de buit (eerlijk) te delen.

Ik vind het goed dat je niet veel geld aan elkaar kan geven. Als dit wel het geval was zou een illegale handel in $GTA ontstaan of zou je elkaar grote hoeveelheden geld kunnen aftroggelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dit wel doen na een overval?

De heistmode zit nog niet in GTA. Maar zo ver ik weet komt er een optie om de buit (eerlijk) te delen.

Ik vind het goed dat je niet veel geld aan elkaar kan geven. Als dit wel het geval was zou een illegale handel in $GTA ontstaan of zou je elkaar grote hoeveelheden geld kunnen aftroggelen.

Aan de positieve kant, als een vriend wat geld te kort heeft, wil ik gewoon wat kunnen uitlenen of geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dit wel doen na een overval?

De heistmode zit nog niet in GTA. Maar zo ver ik weet komt er een optie om de buit (eerlijk) te delen.

Ik vind het goed dat je niet veel geld aan elkaar kan geven. Als dit wel het geval was zou een illegale handel in $GTA ontstaan of zou je elkaar grote hoeveelheden geld kunnen aftroggelen.

Aan de positieve kant, als een vriend wat geld te kort heeft, wil ik gewoon wat kunnen uitlenen of geven.

Geld tekort? Ik denk dat je met 5000 dan al een heel eind komt.

Ik heb 1 x echt zonder geld gezeten (door gelijk 87K appartement te kopen zodra ik 87K had)

Dat was in het begin even vervelend, omdat je dan ook geen ammo o.i.d. kan kopen. (pistool heb ik altijd zat ammo)

Dus even een shop overvallen/ auto jatten en verkopen en je bent weer op weg naar een leuk kapitaal.

Als het dus echt om geld tekort gaat is 5000 al behoorlijk wat om weer op gang te komen, in ieder geval ammo te kopen om jezelf te beschermen.

Wat dat betreft vind ik het dus wel een goed iets (als die limiet er echt zou zijn, heb dit namelijk nog niet geprobeerd).

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dit wel doen na een overval?

De heistmode zit nog niet in GTA. Maar zo ver ik weet komt er een optie om de buit (eerlijk) te delen.

Ik vind het goed dat je niet veel geld aan elkaar kan geven. Als dit wel het geval was zou een illegale handel in $GTA ontstaan of zou je elkaar grote hoeveelheden geld kunnen aftroggelen.

Aan de positieve kant, als een vriend wat geld te kort heeft, wil ik gewoon wat kunnen uitlenen of geven.

Geld tekort? Ik denk dat je met 5000 dan al een heel eind komt.

Ik heb 1 x echt zonder geld gezeten (door gelijk 87K appartement te kopen zodra ik 87K had)

Dat was in het begin even vervelend, omdat je dan ook geen ammo o.i.d. kan kopen. (pistool heb ik altijd zat ammo)

Dus even een shop overvallen/ auto jatten en verkopen en je bent weer op weg naar een leuk kapitaal.

Als het dus echt om geld tekort gaat is 5000 al behoorlijk wat om weer op gang te komen, in ieder geval ammo te kopen om jezelf te beschermen.

Wat dat betreft vind ik het dus wel een goed iets (als die limiet er echt zou zijn, heb dit namelijk nog niet geprobeerd).

Op rank 55 heb je helemaal niks aan 5k. Een vriend waar ik een middag mee had lopen spelen, was ineens 100k lichter. Ik wilde wat geld delen, ongeveer 50k.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...