Jump to content

Snel geld verdienen in GTA: Online


Together

Recommended Posts

Bij de Out of Court missie kun je nog een makkelijke 15k verdienen. De wagen van de target kun je namelijk verkopen. Die jatten en in je garage parkeren en dan na de missie even bij de LS Customs afleveren.

Dat had ik gisteren ook ontdekt nadat iemand het vermeldde in een comment op Rockstar's Support site. Als hij nog heel is dan krijg je er 22k voor.

Nog even over Base Invaders:

http://www.youtube.com/watch?v=kG7mnBM6wos

Ik denk dat je met dat filmpje een heel stuk verder komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    6

  • Kloep

    4

  • bossofzeeland

    3

  • Dragon__rage

    3

volgens mij hebben ze met Survival het geld wat je binnen haalt verminderd. Eerder kreeg ik ong. 11K bij ronde 8, nu nog maar 8K. Meer mensen dit opgevallen???

Met helikopter geldtransport overvallen verdient ook lekker (+/-9K per keer) (met heli, omdat je dan makkelijk kan ontsnappen aan de politie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag nog niet gespeeld, maar naar het schijnt heeft de nieuwe patch verschillende mensen woedend gemaakt. Blijkbaar is de beloning voor alle missies met 50% verminderd. Hopelijk hebben ze die 22k Felon GT er in gelaten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag nog niet gespeeld, maar naar het schijnt heeft de nieuwe patch verschillende mensen woedend gemaakt. Blijkbaar is de beloning voor alle missies met 50% verminderd. Hopelijk hebben ze die 22k Felon GT er in gelaten. emo.gif

Ik heb gisteravond gepeeld, en toen merkte ik op dat ik minder kreeg met survival als voorheen. Van een patch weet ik nog niks.

Welke Felon GT bedoel jij dan??? ik krijg voor auto's nooit meer als 9K

Link to comment
Delen op andere websites

Welke Felon GT bedoel jij dan??? ik krijg voor auto's nooit meer als 9K

Diegene waar het doelwit in rijdt, in de missie Out of Court Settlement van Martin. Die is op een of andere manier gepimpt en dus meer waard. Als je deze Felon GT tijdens de missie naar je garage rijdt dan kan je hem na de missie voor $22.000 verkopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Diegene waar het doelwit in rijdt, in de missie Out of Court Settlement van Martin. Die is op een of andere manier gepimpt en dus meer waard. Als je deze Felon GT tijdens de missie naar je garage rijdt dan kan je hem na de missie voor $22.000 verkopen. :)

Ik heb dat voor de update niet geprobeerd, maar toen ik het gisteren probeerde kreeg ik de melding dat ik tijdens de missie geen toegang had tot mijn garage.
Link to comment
Delen op andere websites

Met de Patch hebben ze inderdaad alle beloningen voor missies en survivals etc. gehalveerd. Gelukkig verdien je met races nog wel gewoon het normale bedrag, mits je in een match met een aardig aantal personen zit. (En weet iemand waarom ik met Enter geen regel omlaag kan als ik Internet Explorer gebruik?)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...