Jump to content

verloren voortgang


Ata

Recommended Posts

Spelers die voortgang in GTA Online zijn verloren, kunnen dit niet meer terughalen.

Rockstar Games heeft gemeld dat de voortgang die mensen in de online modus van Grand Theft Auto 5 zijn verloren op geen manier terug te krijgen is. De eerste paar weken kampte de GTA Online met serverproblemen, waardoor velen hun personage met bijbehorende progressie kwijtraakten.

Ter compensatie krijgen alle GTA Online spelers die deze maand aan de slag zijn gegaan met de game, een half miljoen dollar aan in-game geld. De uren die je aan de online modus hebt besteed krijg je echter nooit meer terug. De game moet inmiddels overigens een stuk stabieler zijn

,----

Fout mobiel, kan weg

Bewerkt: door Ata
Link to comment
Delen op andere websites

Toen mijn character weg was was ik maar opnieuw begonnen. Ik ging met GTA_micheal gelijk level 14 halen in 1 dag. zo snel ging ik nog nooit. me geld van me andere character had ik nog wel maar als ik hem nog terug krijg: schijt eraan ik heb nu een betere character

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...