Dexist Posted October 15, 2013 Report Posted October 15, 2013 hey een tijd terug kon je gta en gta 2 legaal downloaden als classic, op de rockstar site. Maar nu kan het (tijdelijk) niet. Dus waarschijnlijk ooit wel weer. Weet iemand hier toevallig wanneer Zin om het weer es te spelen Quote
Venzio Posted October 15, 2013 Report Posted October 15, 2013 hey een tijd terug kon je gta en gta 2 legaal downloaden als classic, op de rockstar site. Maar nu kan het (tijdelijk) niet. Dus waarschijnlijk ooit wel weer. Weet iemand hier toevallig wanneer Zin om het weer es te spelen Ik denk dat hier nog geen datum voor is, ik heb er zelf nog niets over gehoord of gelezen verder. Quote
Dotz Posted October 15, 2013 Report Posted October 15, 2013 Ik denk dat deze service niet meer terugkomt.. Gelukkig bezit ik deze classics nog mooi op een schijfje Quote
T2own-Gamer Posted October 15, 2013 Report Posted October 15, 2013 (edited) Jammer genoeg zijn GTA & GTA II ook niet meer op Steam verkrijgbaar. http://store.steampowered.com/sub/28987/ Misschien kunnen we GTA setup bij downloads van GTAforum uploaden. Edited October 15, 2013 by T2own-Gamer Quote
Dotz Posted October 15, 2013 Report Posted October 15, 2013 Jammer genoeg zijn GTA & GTA II ook niet meer op Steam verkrijgbaar. http://store.steampo....com/sub/28987/ In dat geval heeft R* het in ieder geval bewust weggehaald.. Wellicht dat die geruchten van een PSN-release toch waar zijn? Misschien kunnen we GTA setup bij downloads van GTAforum uploaden. Dat mag niet, Rockstar bezit de rechten op GTA1 en GTA2. GTAgames.nl mage deze (volgens mij) niet aanbieden.. Quote
_Night-Men_ Posted October 15, 2013 Report Posted October 15, 2013 Ik zat voor de zomervakantie met hetzelfde probleem, gelukkig stond alles nog op mijn oude PC. Vraag me ook af waarom je het niet meer kunt downloaden... Is wel leuk om af en toe nog eens op te starten, geweldige tijden beleefd met GTA II op de PS1, in die tunnel gaan zitten zodat agenten op elkaar schoten Support ticket over dit onderwerp: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200147976-Unavailability-of-Rockstar-Classics-downloads Ze zeggen dus dat je je kunt aanmelden voor nieuws over dit onderwerp, of ze ooit weer beschikbaar worden en wanneer. Quote
Dexist Posted October 15, 2013 Author Report Posted October 15, 2013 In dat geval heeft R* het in ieder geval bewust weggehaald.. Wellicht dat die geruchten van een PSN-release toch waar zijn? Dat zou wel heel nice zijn Quote
Dotz Posted October 16, 2013 Report Posted October 16, 2013 (edited) In dat geval heeft R* het in ieder geval bewust weggehaald.. Wellicht dat die geruchten van een PSN-release toch waar zijn? Dat zou wel heel nice zijn Inderdaad, al hoop ik dat ze in dat geval niet de PS1-versie maar de superieure PC-versie aanbieden! Wellicht dat ze nog wat andere features toe zouden kunnen toevoegen zoals een savehouse, verstelbare radio's, een bestuurbare boot en een ingame map.. Een andere mogelijkheid dan een PSN-release zou een update kunnen zijn. De R* Classics waren immers geupdate zodat ze geschikt waren voor ''moderne besturingssystemen als Windows 2000 en Windows XP''.. Wellicht dat ze de Classics nu geschikt maken voor Windows 7, Windows 8 en iOS? Edited October 16, 2013 by Dotz Quote
NicolaB Posted October 25, 2013 Report Posted October 25, 2013 Gelukkig heb ik nog een versie hier op een schijfje liggen Quote
TonyBrigante Posted October 28, 2013 Report Posted October 28, 2013 Gewoon ff halen op marktplaats. Samen zullen ze vast niet meer kosten dan een tientje lijkt me. Ik heb deze games nog gespeeld toen ze net uitkwamen, revolutionair voor die tijd! Quote
Dotz Posted October 28, 2013 Report Posted October 28, 2013 Maar om de PC-versies van de Classics te spelen heb je ook een PC nodig die compatibel met die ouwe software , dus zul je ook zo'n ouwe PC moeten aanschaffen of de PS1-versies spelen. Quote
Kenny-Petrovic Posted October 28, 2013 Report Posted October 28, 2013 Hoezo moet je daarvoor een oude PC hebben? Mijn PC is splinternieuw en kan alles op ultra spelen en kan ook op m'n gemakje de classic GTA's spelen hoor. Quote
Sir_Ballas Posted October 28, 2013 Report Posted October 28, 2013 @Kenny dat dacht ik ook over A2 racer, maar dat werkte niet Quote
Dotz Posted October 28, 2013 Report Posted October 28, 2013 Hoezo moet je daarvoor een oude PC hebben? Mijn PC is splinternieuw en kan alles op ultra spelen en kan ook op m'n gemakje de classic GTA's spelen hoor. Gebruik jij een emulator of meerdere besturingssystemen? Welke versies van de Classics gebruik jij? Quote
NicolaB Posted June 22, 2014 Report Posted June 22, 2014 Hoezo moet je daarvoor een oude PC hebben? Mijn PC is splinternieuw en kan alles op ultra spelen en kan ook op m'n gemakje de classic GTA's spelen hoor. Gebruik jij een emulator of meerdere besturingssystemen? Welke versies van de Classics gebruik jij? Bij mij werken ze ook gewoon allemaal (de CD zelf doet het alleen niet altijd even goed meer van GTA1 ) En ik gebruik geen emulatoren. Quote
Recommended Posts