Jump to content

Classic download op rockstar site


Dexist

Recommended Posts

Weet iemand waar je deze spellen online, legaal, kan krijgen? Kan ze echt nergens meer vinden. Komen ze überhaupt nog weer eens online? Op de classic download site dan.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waar je deze spellen online, legaal, kan krijgen? Kan ze echt nergens meer vinden. Komen ze überhaupt nog weer eens online? Op de classic download site dan.

Foreigner97 heeft twee jaar geleden een topic aangemaakt dat het niet meer mogelijk is om de classics te downloaden op de Rockstar Games website. Toen was de downloads ook al een lange tijd van de website gehaald. Je kan dus nergens legaal deze versies downloaden. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Deze games kunnen natuurlijk niet ontbreken in de collectie van elke zichzelfrespecterende GTA-gamer/-verzamelaar! Een der meest voor de hand liggende wijze om deze games nog te bemachtigen is het welbekende Marktplaats.nl, daar worden nog steeds (voornamelijk tweedehands) disc-versies van de game aangeboden. Daarnaast kunnen soortgelijke websites, zoals Ebay.com en Tweedehands.nl ook een uitkomst bieden.

Doch het alleszins geen abandonware betreft bieden sommige websites de versies van GTA1 en 2 die voorheen vrij verkrijgbaar nog steeds aan. Houd er echter rekening mee dat dit illegaal is, ik verder ga ik hier dan ook niet op in.

Een intensieve, wellicht ook duurdere maar tevens leukere, methode die ik je aan wilt raden is het bezoeken van een (retro)gamebeurs. Daar zijn deze titels geheid te vinden. Ook op een retrogamewebwinkel zullen de games wellicht verkocht worden,

Mag ik je vragen naar welke versies je precies op zoek bent?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ze wel graag op Steam gehad, maar was daar dus net te laat voor :(. (heb de rest namelijk ook op Steam)

Al zijn fysieke versies natuurlijk ook erg mooi. Kwam wel deze tegen op bol.com GTA 1 en uitbreiding. Staat er alleen wel budget edition bij, zou dat kunnen betekenen dat er geen boekjes e.d. bij zitten? En inderdaad is marktplaats een optie, zag daar ook al een zeer goedkope gta 2 :), al zijn deze natuurlijk niet meer nieuw.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Mijn excuses voor deze late reactie, maar wellicht ben jij of iemand anders nog geïnteresseerd in enige vorm van antwoord.

De link die je in je post hebt staan verwijst weliswaar naar Bol.com, maar de verkoper is een derde partij; www.stuntwinkel.nl. Vandaar dat de advertenties er ook wat onhandig uit zien. Wat ik zeer opmerkelijk vind is dat de producten, GTA1 en GTAL, niet op de website van Stuntwinkel zelf te vinden zijn. (Sterker nog; er is geen enkele GTA-game te vinden.) De website vind ik dan ook niet erg betrouwbaar.

Op Marktplaats heb je inderdaad geen (nauwelijks) nieuwe edities, maar die zijn zeer zeldzaam tegenwoordig. Ik zou niet weten wat een gesealde editie van GTA1, dan wel GTAL, zou moeten kosten. Je zult in ieder geval diep in je buidel moeten tasten. Als je werkelijk zo'n editie zoekt zou ik contact opnemen met een handelaar en/of gamebeurzen of -veilingen in de gaten houden. Een digitale versie is natuurlijk ook ''nieuw'', maar die zijn momenteel nergens legaal te verkrijgen.

Winkels die resten zijn tweedehands gamewinkels, laatst zag ik de PS1-versie van GTA1 bij de Gamemania in Uden staan, die zag er nog goed uit. Je zou ze wellicht op kunnen bellen. De GBC-edities heb ik nog nooit inclusief verpakking gezien, maar Nedgame biedt ze allebei (alleen de cassette) te koop aan. Zij hebben ook de Collector's Edition.

Waar ben je precies naar op zoek?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...