Jump to content

Het beste appartement


Die Hard

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    4

  • johanhummer

    3

  • dionkoffie

    3

  • UberBug

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet iemand welk van de appartementen het hoogst is?

ik dacht weazel plaza 101, deze heb ik zelf ook en ik kan die van 400k zien liggen maar het is moeilijk te beoordelen of ik hoger of lager woon dan die van 400k

Link to comment
Delen op andere websites

Heel goed dat ze die in een poel duwen zonder missies,want er is geen fuck aan dan,waar zit je dan nog voor te spelen erg zielig is het.....

Wat zieliger is dat de 'arme' mensen de hele tijd de rijke mensen willen vermoorden (wat ze uiteraard niet lukt want wij hebben betere wapens :puh:)

Ik speel 9/10 keer met mijn vrienden in een Invite Only Session en dan zitten we met Tanks, F16, Adders etc. te klooien en dat is juist heel leuk! :tu:

beetje gebruik maken van glitches... zielgigaard

Volgens mij had Kloep wat gezegd... Is lezen nu zo moeilijk?

>>> Door Big Boss: Volgens mij geldt hetzelfde voor jou? Laten we dus nu weer on-topic gaan. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat appartement van 4 ton en dat uitzicht is echt waanzinnig mooi ;)

Ja, dat klopt die heb ik zelf ook gekocht. Je kunt het best de goedkoopste doen met de 10 cars garage, maar als je voor die van 391.000 gaat kun je beter 9000 meer betalen, en dan gelijk die van 400.000 :)

Ltr

Link to comment
Delen op andere websites

door een fout van rockstar zelf worden de gltichers gestraft? eerst 2 weken amper online kunnen , characters weg door rockstar , en nu de oneerlijk mensen straffen? lekker bezig R*

Je weet dat het allemaal met scripting gebeurt hoop ik? Als je daar een foutje in maakt kan het erg uit de hand lopen. En soms heb ik het ook wel eens dat er een fout in zit maar ik weet niet waar, en dat is waarschijnlijk bij R* ook zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik voor het uitzicht zou gaan, dan kocht ik de ECLIPSE TOWER apt.40 met aan de ene kant 'n prachtig uitzicht op Los Santos en aan de andere kant 'n mooie view over Vinewood. Maar .... dat uitzicht boeit me niet zo, het gaat mij om die garage voor 10 voertuigen. En dan kun je net zo goed de goedkoopste, dus DEL PERRO HEIGHTS apt.7 kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de huis aan de Del Perro, maar ik wacht tot ik een huis in Richards Majestic ga kopen of de Weazel Plaza. Zijn beide zeer mooie appartementen ^_^

Dan zou ik Weasel Plaza doen heb zelf die ander en de oprit is erg smal en naar beneden weasel is veel ruimer.....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de huis aan de Del Perro, maar ik wacht tot ik een huis in Richards Majestic ga kopen of de Weazel Plaza. Zijn beide zeer mooie appartementen ^_^

Dan zou ik Weasel Plaza doen heb zelf die ander en de oprit is erg smal en naar beneden weasel is veel ruimer.....

Zal is kijken :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik woonde eerst in de Eclipse Tower, verhuisd naar Weasel Plaza 101. Vind deze veel beter.

Betere locatie (dicht bij alle stores en 1 straat van LS Customs). Beter uitzicht (niet hoger waarschijnlijk). Mooi appartement (zie je ook al van mijlen ver), mooi oprit. (Kan langs 3 kanten binnen komen) en is goedkoper.

Iedereen wil die andere omdat dat de duurste is. Niet een hele goede reden.. En daar is het vaker druk met mensen die je dood willen schieten.

Heb ook nog appartementen gehad van 87K, 130K en 239K. 2, 6 en 10 garage. Die van +-239K (Het meest onderste huis op de Dynasty map, dat je kunt kopen) heeft misschien wel de beste locatie, maar het uitzicht is wat minder, je zit vrij laag en woont naast een hijskraan.

post-138118-0-68293700-1383543118.jpg

Bewerkt: door KRKT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...