Jump to content

Het beste appartement


Die Hard

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    4

  • johanhummer

    3

  • dionkoffie

    3

  • UberBug

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

ALS een koe voorbij is kijk je 'm in de kont....

Als ik van te voren had geweten dat na update 1.06 het leven veel duurder zou worden (lees: meer missies voor minder geld e.d.) dan had ik verstandiger om gegaan met die 500.000 kudos.... :puh: en alleen een garage voor 10 auto's gekocht... Hoevaak zit je namelijk in je appartement om van het uitzicht te genieten?

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit goed in Ecilipse Towers. Ik denk er over om voor het uitzicht tegaan en wat naar beneden te verhuizen. Naar app. 40.

enigste wat de moeite waard is naast eclipse tower (indien je die al hebt), is weazel plaza apt 101 of een of ander appartement met uitzicht op water. maar dat zijn geloof ik meer de appartementen onder de 200k, en met heists die er nog aankomen is dat niet heel handig.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat appartement heb je nodig om heists te kunnen plannen zodra deze toegevoegd worden

maar dan nog...dan zou je ook voldoende hebben aan het appartement Del Perro Heights, Apt 7 á $200,000 8)

Is het uitzicht ook helemaal niet verkeerd van, vind ik persoonlijk... aan een kant dan...

3mwFTCM.jpg

Andere kant is dan wat minder....

J5c3OSL.jpg

Je bespaard dan echter wel eventje 2 ton die je aan andere dingen kunt besteden..of je moet geld voldoende hebben...dan is dit topic (discussie) echter ook niet nodig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

haha heb nog nooit dat uitzicht gezien van dat appartement. het tweede uitzicht zit er inderdaad niet uit, maar ach, ik heb het duurste appartement en kijk zelden naar buiten.. en toch ben ik blij dat ik hem gekocht had..

Link to comment
Delen op andere websites

@sssjakie,

Klopt, dat appartement had ik dan ook. Echter vond ik dat uizicht (dacht niet dat 't me boeide, maar toch wel) zo beroerd dat ik nu verhuisd ben naar 'n appartement met 6-car garage aan de marina. Helaas heeft dat appartement helemaal geen uitzicht (hoopte over de haven, maar nee) en ook geen "planning room" dus dat wordt weer verhuizen.

Hoezo kapitaalvernietiging? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het idd maar net waar je voor kiest, uitzicht, prijs, mod shop in de buurt etc.

Google is je vriend....opzoeken welk appartement voor jou het mooiste uitzicht heeft... Of je moet van verhuizen houden...hebben ze overigens verhuiswagens in GTA? LOL

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...