Jump to content

Welke auto's bezit je?


Dipsie8

Recommended Posts

  • Reacties 741
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    38

  • schimmelzicht

    38

  • FcUtreg4Life

    33

  • WaXweazle1976

    33

Ik kwam gisteren op de engelse GTA forums een post tegen waar een persoon deze aanbood. Ik had hem een message gestuurd. Met een truc met een missie kon ik hem ook ineens in mijn garage parkeren. Weet niet precies hoe hij er aan gekomen is

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff als ik alleen al dit topic lees en zie, vraag ik mij in godsnaam af wat ik allemaal mis en/of verkeerd doe.Niet dat ik zo heel veel online speel(ben lvl12/13) maar heb plusminus 30k bij elkaar gesprokkeld en heb verders ook nog helemaal niets, ja 1 persoonlijke wagen niet eens de moeite waard om te zeggen welke lol en een appartement of garage nog helemaal niet.Kreeg gisteren een uitnodiging om in iemands appartement en garage rond te snuffellen, naam was iets met Master erin, omg wat een luxe en wagenpark.Ik snap dus niet hoe iemand dat (nu) al voor elkaar heeft , 24/7 spelen??, of ik zit in een totale verkeerde clan/crew, die doen dus ook helemaal niets, wel 300 leden en ik joinde gewoon om maar een clan/crew te hebben, of ik kom steeds in de verkeerde server, altijd standaard veel jagende en moordende spelers maar missies bijna altijd leeg, meestal doe ik maar de 1/2 of 1/4 missies solo en met geluk tref ik een race met wat meer spelers.Dit is dan ook de reden dat ik nauwelijks online speel(echt zwaar boring) en mijn heil zoek in de ofline modus.Echt ik ben gewoon jaloers op jullie :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hen ook alles alleen gehaald WeariedBuckle08.

Soms met wat mazzel, veel met verkoop van autos, alhoewel ik dat ook wel eens vergeet als ik begin te spelen.

Veel bij elkaar gesprokkeld door Survival missies (moet je wel geluk hebben met de 3 anderen in je team.

update van mijn garage:

2 nieuwe wagens: Sandking XL + Sherrif wagentje

0_0.jpg

Grappige van die sherrif vind ik dat paint gratis is en de verzekering ook...

Helaas is armor e.d. niet te upgraden alleen banden bullet proof maken :S

Ehmm Simon, ruilen van Buffalo??? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog vrij skirr, ik heb een appartement aan de haven met een 6 car garage, en als auto's:

- Schyster Fusilade (Begin auto)

- Annis Eleghy R8

- Pfister Comet (laatste aankoop) (vind ik geweldig!)

- Een quad

- Een jetski (is ook geweldig

Ik snap dus echt niet hoe iedereen aan al dat geld komt. Binnenkort ga ik wel een appartement van200k kopen + 10 car garage.

Mijn droom garage is:

- Adder

- Entenity XF

- Cheetah

- Carbonizzare

- Comet

- 9F

- Infernus

- Vacca

- Qoquette

- F620

En de Squalo

En eigenlijk nog wel 15 maar dat kan dan weer niet :(

Bewerkt: door GTA5VehicleFreak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er weer 2 bij:

De Phoenix en de Karin Rebel.

Ik heb dus nog 1 plekje over in de garage. Ik zit te denken daar ooit een entity neer te zetten (als je het al zo schrijft). Verder denk ik dat ik de (naar mijn mening) leukste wagens zo ondertussen wel heb (alles eerlijk gejat).

Desnoods wissel ik er 1 om.

Wat krijg je voor de Elegy RH8 als je die verkoopt?? aankopen kost niks namelijk.

Of is deze auto niet te verkopen? dan laat ik hem staan bij de winkel :puh:

toch ff fototje:

0_0.jpg

Ik zit eraan te denken om al mijn autos zwart/rood te maken :D (alleen twijfel ik over de Sabre)

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er weer 2 bij:

De Phoenix en de Karin Rebel.

Ik heb dus nog 1 plekje over in de garage. Ik zit te denken daar ooit een entity neer te zetten (als je het al zo schrijft). Verder denk ik dat ik de (naar mijn mening) leukste wagens zo ondertussen wel heb (alles eerlijk gejat).

Desnoods wissel ik er 1 om.

Wat krijg je voor de Elegy RH8 als je die verkoopt?? aankopen kost niks namelijk.

Of is deze auto niet te verkopen? dan laat ik hem staan bij de winkel :puh:

toch ff fototje:

*foto*

Ik zit eraan te denken om al mijn autos zwart/rood te maken :D (alleen twijfel ik over de Sabre)

Alle upgrades die je erin stopt, daar krijg je volgens mij 50% van terug; stel dat jij ongeveer 150,000$ in jouw Elegy RH8 stopt dan zal je ongeveer rond de 75,000 terug krijgen.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Dragon_Rage, gave verzameling. Ik zou er geen entity bijzetten, maar een goedkopere sportwagen en het resterend geld in de auto's stoppen ;)

Aantekeningen maken mensen, zo hoort je garage eruit te zien. Stukken beter dan de standaard "Entity, Adder, Z-type, Cheetah *alles eerlijk* " garage :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dragon_Rage, gave verzameling. Ik zou er geen entity bijzetten, maar een goedkopere sportwagen en het resterend geld in de auto's stoppen ;)

Aantekeningen maken mensen, zo hoort je garage eruit te zien. Stukken beter dan de standaard "Entity, Adder, Z-type, Cheetah *alles eerlijk* " garage :)

En wat wil je hier mee zeggen?? :7

Link to comment
Delen op andere websites

post-137684-0-00021100-1382699536.jpg

Is dit een bug? Want ik snap er niks van

Zoals je ziet staan er 4 auto's op een rij maar ik dacht dat er in een 10 car garage 5 auto's op een rij konden.

Maar er zit 1 plek tussen de sultan en de elegy.

Stel dat ik een andere auto me garage in rij zet hij ze aan de andere kant.. :?

post-137684-0-86603400-1382699687.jpg

Ik hoop dat julie weten wat er aan de hand is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je spelt Coquette gewoon goed hoor ;)

Wat de lege plek betreft, zoals je kunt zien begint de "garage opvulling" op de plek waar jij je Dominator hebt gezet. Als deze rij gevuld is en je haalt er ene voertuig van tussen dan vult een nieuw voertuig gewoon de volgende plek op in de rij, Als je de lege plek tussen de Sultan en de Elegy RH8 wilt opvullen zul je eerst de rechtse rij moeten opvullen; als deze vol is vult het voertuig daarna de lege plek op tussen de Sultan en de Elegy RH8.

Link to comment
Delen op andere websites

Dragon_Rage, gave verzameling. Ik zou er geen entity bijzetten, maar een goedkopere sportwagen en het resterend geld in de auto's stoppen ;)

Aantekeningen maken mensen, zo hoort je garage eruit te zien. Stukken beter dan de standaard "Entity, Adder, Z-type, Cheetah *alles eerlijk* " garage :)

En wat wil je hier mee zeggen?? :7

Wat ik daar mee bedoel te zeggen is dat je zo vaak van die garage foto's ziet waar meer dan de helft supercars zijn. Je kunt nooit zo veel geld hebben verdient ;) Ik ben nu rank 71 met 2,8 miljoen in totaal verdient. Als ik dus vanaf het begin had lopen sparen, had ik hooguit 3 van deze wagens kunnen kopen, zonder upgrades of andere uitgaven.

Dat je misschien één superwagen hebt, kan nog een keer, maar als ik een garage zie met 4 of 5 van deze wagens, gaat er bij mij een belletje rinkelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...