Jump to content

Welke auto's bezit je?


Dipsie8

Recommended Posts

  • Reacties 741
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    38

  • schimmelzicht

    38

  • FcUtreg4Life

    33

  • WaXweazle1976

    33

hij is inderdaad moeilijk te vinden, duurde voor mij ook een tijdje voordat ik hem had maar zie hem wel af en toe in rockford hills.

OK. Bedankt voor de tip. Zal ik daar maar eens wat meer gaan rond rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds we 30 auto's kunnen hebben zijn mijn garages als volgt:

Weazel Plaza

1. Zentorno

2. Entity XF

3. Turismo R

4. Carbonizarre

5. Felon

6. Super Diamond

7. Z-Type

8. Huntley S

9. Jester (Racecar)

10. Massacro (Regular)

Tinsel Towers

1. Sultan RS

2. Vapid Peyote (cabrio)

3. Blade

4. Pigalle

5. Ocelot F620

6. Imponte Phoenix

7. Roosevelt

8. Albany Manana (hard top)

9. Sentinel XS

10. Vigero

Paleto Bay (4 in storage)

1. Sandking XL

2. Bifta

3. Voodoo

4. Hearse

5. Bati 801

6. Sanchez

7. Schafter

8. Rhapsody

9. Dukes

10. Elegy RH8

Kan nu geen foto's plaatsen maar zal even kijken of ik dat vanavond in orde kan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou voor de schafter gaan, dat is veruit de beste/snelste sedan in het spel. of voor de rhapsody (snelste compact) voor als je dan een keer in een race van die klasse komt. ik heb minstens 1 auto per klasse.

Is de Felon Sedan niet beter?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou voor de schafter gaan, dat is veruit de beste/snelste sedan in het spel. of voor de rhapsody (snelste compact) voor als je dan een keer in een race van die klasse komt. ik heb minstens 1 auto per klasse.

Is de Felon Sedan niet beter?

De Felon Sedan is in de Coupe klasse gezet, dit is een van de betere in de Coupe klasse (net achter de Zion), voor de Sedan klasse is de Schafter inderdaad het beste.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn busje, ben kwijt hoe zo'n ding heet. Leuker dan de geijkte supercar. Jammer dat je er ondanks upgrades geen echt dikke motor in kunt leggen. Het blijft traag.

En mijn Bison. Rijdt goed, je kunt er donuts mee draaien, slome 4 wieldrifts mee maken, en er overal mee komen. Deze gebruik ik best veel.

Tot slot nog de garage met busjes, en pick ups, en muscles. In de andere garages staat meer doorsnee spul.

post-105978-0-14750100-1422704492.jpg

post-105978-0-67041600-1422704570.jpg

post-105978-0-57692400-1422704957.jpg

post-105978-0-31758500-1422705057.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Even een beetje off-topic.

Heeft iemand een supercar als aanrader wat niet duurder is dan 250.000? Ik ben nu mijn garage helemaal aan het vernieuwen en ik wil eigenlijk maar 1 goede supercar en voor de rest auto's en motoren voor de leuk.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

de pegassi vacca is een super car die als ik het goed had 240000 kost maar dat is me even ontschoten. de vapid bullet kost 155000 en de coil voltic kost 150000. volgens de site waar ik net op keek.

ik heb zelf:

1: benefactor dubsta. 6: pegassi vacca.

2: ubermacht zion. 7: annis elegy rh8.

3: vapid sandking swb. 8: vapid peyote.

4: western daemon. 9: bf surfer zonder roest.

5: declasse sabre turbo. 10: bollokan prairie.

heb wel meer auto's maar die zijn voor de verkoop of ik doe er niks mee. deze 10 zijn mijn main cars.

Bewerkt: door coolguynl
Link to comment
Delen op andere websites

Uit mijn blote hoofd bezit ik:

  • Turismo
  • 9F
  • Elegy
  • Vacca
  • Sentinel
  • Carbinozarre
  • Tailgater
  • Comet
  • Massacro racecar
  • Sultan RS
  • LCC innovation
  • Schafter
  • Cavalcade
  • Warrener
  • Coquette Classic
  • Slamvan
  • Rat Truck
  • Sabre Turbo
  • Vigero
  • Dominator

Volgens mij was 't dat. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

AXIO de voltic en de bullet zijn goedkoop maar die zou ik echt niet kopen als ik jou was, dat zijn de 2 traagste supercars die er zijn.

de bullet rijd eigenlijk meer als een musclecar en voor de voltic heb je geen turbo en transmissie upgrade omdat het een electrische auto is.

de vacca (voor $240.000) is al een stuk sneller maar ook daar zul je (normaal gezien) geen races mee winnen.

as ik jou was zou ik dan nog even doorsparen voor een turismo r voor $500.000, dat is in mijn mening op de zentorno en entity na de beste supercar in het spel.

de infernus voor $440.000 is ook wel oke maar dan zou ik als ik jou was toch die 60.000 meer betalen voor de turismo.

als je toch voor die goedkopere gaat vrees ik dat je er na een tijdje toch spijt van gaat krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf de Bullit en ik vind hem goed genoeg, maar ik rijd toch meestal met één van m'n 4 WD's. Dat vind ik de beste klasse uit het hele spel. :)

Ik gebruik hem meestal voor de lange afstanden.

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

  • Albany Manana
  • Gallivanter Baller
  • Weeny Issy
  • Vapid Speedo
  • Declasse Slamvan
  • Übermacht Oracle
  • Benefactor Schafter
  • Benefactor Glendale
  • Benefactor Dubsta

Ik heb nog een aantal voertuigen, maar ik kan ze niet allemaal herinneren. Ik rij voornamelijk in voertuigen die de maffia ook zou gebruiken, mijn Übermacht Oracle, Benefactor Glendale, Benefactor Schafter, Benefactor Dubsta, Weeny Issy en Gallivanter Baller is matte zwart en heeft zwart getinte ramen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...