Jump to content

Welke auto's bezit je?


Dipsie8

Recommended Posts

  • Reacties 741
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    38

  • schimmelzicht

    38

  • FcUtreg4Life

    33

  • WaXweazle1976

    33

Alle upgrades die je erin stopt, daar krijg je volgens mij 50% van terug; stel dat jij ongeveer 150,000$ in jouw Elegy RH8 stopt dan zal je ongeveer rond de 75,000 terug krijgen.

Ok, Dus als je die Elegy gratis aanschaft krijg je er bij verkoop dus ook niks voor terug, alleen voor de eventuele tuning onderdelen. Als ik het goed begrijp.

Dragon_Rage, gave verzameling. Ik zou er geen entity bijzetten, maar een goedkopere sportwagen en het resterend geld in de auto's stoppen ;)

Thanks, ik zou er een goedkopere "super" neer kunnen zetten, maar ik gebruik bij races altijd de entity, en vind dat wel een fijne auto.

Is dit een bug? Want ik snap er niks van

Zoals je ziet staan er 4 auto's op een rij maar ik dacht dat er in een 10 car garage 5 auto's op een rij konden.

Maar er zit 1 plek tussen de sultan en de elegy.

Stel dat ik een andere auto me garage in rij zet hij ze aan de andere kant.. :?

Ik hoop dat julie weten wat er aan de hand is.

Is er niet toevallig een auto van jou die "kapot" gegaan is?? Moet je even naar de verzekering bellen. Dit had ik namelijk ook met mijn Sandking, die verscheen ook niet in mijn garage de eerste x. (had daarna gelijk die sherrif SUV gejat en op naam gezet) Moest ik ook eerst de verzekering voor bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik had er 1 auto in gezet volgens mij de felon gt om daarna te verkopen. Maar mijn Elegy stond bij de verzekering.

Dus ik die felon gaan verkopen en daarna de Elegy weer in mijn garage gezet. En toen stond hij op de plek.

Link to comment
Delen op andere websites

even update van mijn wagenpark, ik heb nu bijna alles in dezelfde kleuren samenstelling.. kostte ff wat, maargoed. Ik heb ze in spoiler gezet, zodat de pagina niet zover uitrekt

Linker kant:

Buffalo

0_0.jpg

Sabre

0_0.jpg

Tailgater

0_0.jpg

Rat loader

0_0.jpg

Surfer

0_0.jpg

Rechter kant:

Sandking

0_0.jpg

Sherrif SUV

0_0.jpg

Karin Rebel:

0_0.jpg

Phoenix

0_0.jpg

Primary color links heb ik rood gehouden en rechts zwart. secondary net andersom :)

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

ijn auto's die bijna elke dag wel veranderen omdat ik niet kan kiezen :puh:

- Akuma

0_0.jpg

- Carbonizzare

0_0.jpg

- Cognoscenti Cabrio

0_0.jpg

- Coquette

0_0.jpg

- Double T

0_0.jpg

- Elegy RH8

0_0.jpg

- Feltzer

0_0.jpg

- Sultan RS

0_0.jpg

- Vacca

0_0.jpg

- Zion Cabrio ( XBWE Crewauto )

0_0.jpg

Bewerkt: door PsykoUniqz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog maar 3 auto's :puh:

Sultan (RS)

Rebel (wil ik nog ombouwen naar Baja)

Sandking XL (die gek genoeg iedereen steeds wil jatten :ch: )

FOTO'S

Zal nog een keer een betere foto maken van de Sultan, maar die lijkt gewoon op een Subaru Impreza :puh:

Maar eens updaten:

Ik heb nu deze auto's erbij

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

Wat vallen de foto's toch weer donker uit...

Die grote SUV is van de Sheriff Police :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwste aanwinst. :)0_0.jpg

De Coquette, heb ik ook! Fijne auto vind ik, alleen een beetje ligt. Als je snel door de bochten gaat kantel je zo om of rij je opeens op 2 wielen..

Btw, waarom vind iedereen de Karin Sultan zo'n geweldige auto? Ik heb 'm ook en ik vind het echt een schijt bak, klein, lelijk, simpel.. Hoeveel ik 'm ook heb gepimpt, ik vind het geen mooie of fijne auto..

Link to comment
Delen op andere websites

Die Karin Sultan is snel, stuurt lekker en is een 4 deurs. Veel customization opties en met een aantal upgrades is het een superwagen. Zelfs offroad rijdt ie prima.

Zelf vind ik het een mooie wagen. De Subaru is toch wel echt de ultieme rally wagen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die Karin Sultan is snel, stuurt lekker en is een 4 deurs. Veel customization opties en met een aantal upgrades is het een superwagen. Zelfs offroad rijdt ie prima.

Zelf vind ik het een mooie wagen. De Subaru is toch wel echt de ultieme rally wagen :)

Ik vind de auto zo klein, kleine wielen etc. etc. vergeleken met andere auto's..

Link to comment
Delen op andere websites

Btw, waarom vind iedereen de Karin Sultan zo'n geweldige auto? Ik heb 'm ook en ik vind het echt een schijt bak, klein, lelijk, simpel.. Hoeveel ik 'm ook heb gepimpt, ik vind het geen mooie of fijne auto..

Ik ben ook niet zo'n fan van wagens met rechte hoeken. Een gestroomlijnde wagen oogt veel mooier. Een aantal mensen zullen zo'n Sultan look-a-like in het echte leven hebben en daarom projecteren ze hun droom op het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...