Jump to content

Bad sport - wat vind jij?


Dutchy3010

Recommended Posts

Pff we hebben het hier over GTA, het naar mijn mening beste sandbox spel tot nu toe, en daar hoort nou eenmaal lekker veel chaos bij. Ga habbohotel spelen als je vrienden wil maken.

Chaos, ok. Maar niet jegens andere spelers. Er zijn honderden NPC's, maar op de een of andere manier wil iedereen andere spelers aanvallen. Waarom? Puur om hen te treiteren? Als je zo nodig op anderen wilt schieten ga dan deathmatch doen. Maar ja, zij schieten terug. Dan in het een klap gedaan met de pret!

Ik ben de voorbije dagen niet meer doelloos aangevallen, wat betekent dat het systeem wel zijn vruchten afwerpt. Alle teamplayers in een lobby en de amokmakers in een andere lobby. Ik vraag mij af wat er gebeurd zou zijn als het Bas Sport systeem heimelijk in het spel gestopt zou zijn. Geen hoedjes, geen tekstjes. Zouden mensen dan nog klagen? Waarschijnlijk niet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    8

  • FcUtreg4Life

    8

  • Big Boss

    7

  • --Simon--

    4

Pff we hebben het hier over GTA, het naar mijn mening beste sandbox spel tot nu toe, en daar hoort nou eenmaal lekker veel chaos bij. Ga habbohotel spelen als je vrienden wil maken.

Chaos, ok. Maar niet jegens andere spelers. Er zijn honderden NPC's, maar op de een of andere manier wil iedereen andere spelers aanvallen. Waarom? Puur om hen te treiteren? Als je zo nodig op anderen wilt schieten ga dan deathmatch doen. Maar ja, zij schieten terug. Dan in het een klap gedaan met de pret!

Ik ben de voorbije dagen niet meer doelloos aangevallen, wat betekent dat het systeem wel zijn vruchten afwerpt. Alle teamplayers in een lobby en de amokmakers in een andere lobby. Ik vraag mij af wat er gebeurd zou zijn als het Bas Sport systeem heimelijk in het spel gestopt zou zijn. Geen hoedjes, geen tekstjes. Zouden mensen dan nog klagen? Waarschijnlijk niet. knipoog.gif

Het is natuurlijk fijn dat jij de laatste dagen niet of minder doelloos aangevallen bent, maar dit hoeft niks met het bad sport systeem te maken te hebben.. Bad sport is tegen mensen die doelloos je auto slopen (& voor het einde v/d missie weggaan etc), niet tegen mensen die zoals jij zegt iedereen aanvallen mogelijk puur om te treiteren. Ik kom net zo veel mensen tegen die na een missie om zich heen beginnen te schieten als de weken hiervoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah man ik krijg net omdat we met vrienden spelen badsport ze hadden all hun auto's bij een tankstation neer gezet, dus ik schiet uit geintje op de tanks krijg ik bad sport.

Slaat helemaal nergens op eigenlijk we lachten ons suf erom. en nu kan ik me vrienden niet meer joinen...... Gta 5 word steeds saaier en saaier.. vewachten ze ofso dat me met ze alle kombaijai gaan zingen ofso idioiten bij rockstar...

Link to comment
Delen op andere websites

Bad sport systeem kan er helemaal uit vind ik, want het werkt niet.

Hebben jullie enig idee hoeveel methoden er zijn om eromheen te werken?

Ik kan bijvoorbeeld een tweede character aanmaken, al mijn geld daarop zetten en vrolijk jouw auto opblazen met mijn eerste char.

Aangezien ik daar dan geen geld op heb, kan er niks van mijn bank gehaald worden. Ik krijg dus alleen wat bad sport punten, nou, wat erg.....

Ik kan ook een cargobob pakken en jouw auto in zee dumpen, ik krijg geen bad sport en jij betaald zelf de verzekering.

Of nog erger, ik pak jouw auto en laat hem van hoog vallen op de impound of Mors parkeerplaats, meerdere personal vehicles kapot,

maar ik betaal niks en geen badsport. Al die mensen mogen zelf de verzekering betalen lol.

Je kan bad sport ook tegen iemand gebruiken, bijvoorbeeld op iemand met een tank.

Je crasht al je auto's in die pipo, hij krijgt bad sport en betaald jouw verzekering!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees nu al meermaals dat wanneer je 'n "Good Sport" bent, je regelmatig beloont wordt. (blijkbaar met $1000,-)

Wat ik me nu dus afvraag is dit: WTF moet je doen om als "Good Sport" te boek te komen staan?

Ik bedoel .... ik kill geen andere spelers in freeroam (tenminste ... niet zolang ze mij niet proberen te killen), ik kill of verlaat m'n medestanders niet tijdens missies, ik sloop niemands voertuig, eigenlijk doe ik niets wat 'n ander z'n spelvreugde kan bederven.

Toch heb ik nog nooit zo'n beloning gehad, dus ...... :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees nu al meermaals dat wanneer je 'n "Good Sport" bent, je regelmatig beloont wordt. (blijkbaar met $1000,-)

Wat ik me nu dus afvraag is dit: WTF moet je doen om als "Good Sport" te boek te komen staan?

Ik bedoel .... ik kill geen andere spelers in freeroam (tenminste ... niet zolang ze mij niet proberen te killen), ik kill of verlaat m'n medestanders niet tijdens missies, ik sloop niemands voertuig, eigenlijk doe ik niets wat 'n ander z'n spelvreugde kan bederven.

Toch heb ik nog nooit zo'n beloning gehad, dus ...... :?

Het kan zijn dat het je gewoon niet op is gevallen. Ik krijg vrij regelmatig ergens klein in de hoek de melding dat ik een 'good sport' ben en dat ik daarvoor een beloning van $1000 kreeg. Dat is natuurlijk leuk maar het gebeurd zo weinig dat je er eigenlijk overna kan denken of het wel genoeg is. $1000 is in het spel als je er over nadenkt eigenlijk helemaal niet zo veel geld .Wanneer er een 0 achter komt zal ik het al een stuk interessanter vinden. Die periodieke $1000 euro zou ik niet missen als ik 'm niet meer zou krijgen dus de verlelding om een 'bad sport' te worden is natuurlijk dan al een stuk groter in mijn ogen.

Bad sport systeem kan er helemaal uit vind ik, want het werkt niet.

Hebben jullie enig idee hoeveel methoden er zijn om eromheen te werken?

Ik kan bijvoorbeeld een tweede character aanmaken, al mijn geld daarop zetten en vrolijk jouw auto opblazen met mijn eerste char.

Aangezien ik daar dan geen geld op heb, kan er niks van mijn bank gehaald worden. Ik krijg dus alleen wat bad sport punten, nou, wat erg.....

Ik kan ook een cargobob pakken en jouw auto in zee dumpen, ik krijg geen bad sport en jij betaald zelf de verzekering.

Of nog erger, ik pak jouw auto en laat hem van hoog vallen op de impound of Mors parkeerplaats, meerdere personal vehicles kapot,

maar ik betaal niks en geen badsport. Al die mensen mogen zelf de verzekering betalen lol.

Je kan bad sport ook tegen iemand gebruiken, bijvoorbeeld op iemand met een tank.

Je crasht al je auto's in die pipo, hij krijgt bad sport en betaald jouw verzekering!

Dat jij dit allemaal weet en uitgeprobeerd hebt zegt vrij veel over jou manier van spelen. Blijkbaar vind je het dus leuk om andere mensen dusdanig lastig te vallen en te treiteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan vind het spel je gewoon niet aardig.

:cry: :cry: :cry:

Het kan zijn dat het je gewoon niet op is gevallen. Ik krijg vrij regelmatig ergens klein in de hoek de melding dat ik een 'good sport' ben en dat ik daarvoor een beloning van $1000 kreeg. Dat is natuurlijk leuk maar het gebeurd zo weinig dat je er eigenlijk overna kan denken of het wel genoeg is. $1000 is in het spel als je er over nadenkt eigenlijk helemaal niet zo veel geld .

Ik heb die melding dat ik "Good" of "Bad Sport" ben sowieso nog nooit gehad. Ik krijg wel met regelmaat 'n melding dat men beloningen krijgt als je "Good Sport" bent. Mocht je deze melding bedoelen, dan is het me idd nog nooit opgevallen. Echter krijg ik deze melding best vaak en heb ik echt nog niet zo veel geld verdiend dat steeds weer $1000,- me niet op zou vallen. Ik ben namelijk pas level 13, dus die $1000,- is voor mij nog best 'n flink bedrag.

Echter gaat het mij niet om het geld. We krijgen straks toch $500.000,- van R* cadeau. Het gaat mij om het principe. Ik speel het spel zo eerlijk mogelijk en wil gewoon als "Good Sport" te boek staan. Snappie?

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt het geld op vaste intervallen, maar als je op dat moment een job aan het doen bent krijg je er volgens mij geen melding van. Volgens Social Club heb ik 12k aan 'Good Sport' bonus ontvangen, hoewel ik nog maar twee keer een melding heb gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Badsport werkt, maar Passive mode werkt totaal niet. Gisteren toevallig ik wilde een missie in mijn eentje doen dus startte de missie en toen stond er dat ik gekickt werd door andere spelers. Volgens mij is dat gewoon een bug. Maar daardoor stond er wel dat ik hierdoor in aanmerking kom voor Badsport. Omdat ik de missie ´´zomaar´´ heb afgesloten.

Je bent niet de enige. Ik heb al eens een beloning gehad van 1.000 omdat ik een good sport was.

Vanmorgen kreeg ik een waarschuwing omdat ik bijna een bad sport zou zijn. Ook nadat ik te zien kreeg dat ik gekickt was.

Gisteren was ik ook een paar keer gekickt.

Zal hopelijk nog wel beter worden... de grote fouten zijn in ieder geval wel al uit het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant vind ik het irritant dat als je met iets bezig bent mensen je voor niks afknallen. Aan de andere kant is er niks zo leuk als lekker chaos creëren in multiplayer. Dan denk ik als je rustig wil rondkijken of op je gemakje wil spelen zonder lastig gevallen te worden kan je ook een solo game of invite only met vrienden starten en heb je van niemand last. Het risico voor bad sport neemt toch een stukje fun weg uit de game.


Ok vandaag crew war gehad met andere crew. Die gasten staan op een hoopje met hun auto's dus mijn maat pakt z'n rpg en boom 3 auto's de llucht in. Maar wat denk je? Opeens loopt ie rond met een witte puntmuts en is dus bad sport. Echt zo ontzettend belachelijk dit. Die gasten schoten ook naar ons. Nu kan hij dus niet meer met ons spelen. Heeft iemand enig idee hoe lang dit grapje duurt? Ik heb iets gelezen van 2 dagen maar kan iemand dit bevestigen?

Bewerkt: door Big Boss
Berichten samengevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

De Bad Sport duurt inderdaad 2 dagen.

Ik vind het inderdaad belachelijk hoe onnodig agressief de meeste spelers zijn. Ik rij met de meest gewone wagen rond, een gast met een dure sportwagen passeert mij, draait direct om en gaat achter mij aan. Hij knalt mij neer, schiet de vier banden lek en probeert dan weg te rijden. Amahoela, dan krijg je van mij gewoon een sticky bomb op je neus met daarna een flinke dosis spawn killen. Na 8 keer hem achter elkaar afgeschoten te hebben issie maar van lobby veranderd. Kant en klare losers die lui... Je moet dan gewoon een optie hebben om hem een Bad Sport te noemen.

Wat is het nut om in free roam achter de dichtsbijzijnde speler te gaan om hem één keertje uit z'n wagen te schieten? Als het een bounty is, begrijp ik het nog, maar ik snap niet wat de lol is om eventjes een kill te maken...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...