Jump to content

R* werkt aan nieuwe game in 'Beroemde franchise'


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    5

  • TekaLoca

    4

  • 3L1077

    3

  • PatrickBateman

    2

Ik meen dat de PC versie nooit aangekondigd is, durf ik niet voor 100% zeker te zeggen. Alleen bronnen als Fokgames.nl zijn minder betrouwbaar dan bronnen als IGN.com etc. Beter is zelfs nog Rockstar Games.

Klopt. De link van Ezra is overigens geen aankondiging, maar meer een berichtje om te zeggen van "Jongens, de game komt niet op PC, nu niet, nooit niet. Gedaan met speculeren nu.." Snapt u het, heer Ezra?

Link to comment
Delen op andere websites

De PC-versie wordt denk ik pas in 2014 aangekondigd. Rockstar wil dat iedereen voor kerst nog even GTA V scoort voor de PS3 en Xbox 360.

Maar die aankondiging kan eigenlijk alles zijn. Een nieuwe L.A. Noire, Max Payne of zelfs nog een nieuwe GTA. Ben benieuwd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

L.A. Noire lijkt me (spijtiggenoeg) niet echt een mogelijkheid: één game noem ik geen (beroemde) franchise?

Dan schieten er nog RDR en MP over, dat ze aan GTA werken is geen nieuws. Mijn vermoeden gaat uit naar Red Dead, MP hebben we vorig jaar gehad en RDR is zeker een mooie game om mee uit te pakken op de (nieuwe) current-gen.

Maar, zoals Dutchy al zei, we weten nog niets.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop het meest op een L.A. Noire al is die kans het kleinst, maar als goedmaker hoop ik een Red Dead Redemption (waarbij de kans groter is). Als ze de setting Amerikaanse burgeroorlog doen zou dat echt vet zijn. Er zijn nog weinig goede games in die setting. Verder is het een erg boeiende en interessante gebeurtenis waarbij je een hoop missies etc. kunt bij verzinnen of baseren op echte gevechten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...