Jump to content

Volgende R*-game!


Dotz

Recommended Posts

Heel vermoedelijk zijn ze al bezig met de opvolger van GTA V, althans, dat deden ze wel met IV toen 'ie net klaar was.

Stiekem hoop ik wel op een langverwachte opvolger van Red Dead, of op 'n vrij grote DLC van GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    15

  • Ezra24rct3

    15

  • TekaLoca

    6

  • 3L1077

    6

Ik hoop op een kleine game tussendoor zoals Chinatown Wars. Niet de manier van gta spelen zoals we die nu gewend zijn, maar een nieuwe manier van besturen zoals ze CTW hebben gemaakt voor het touchscreen van de nds en psp. Een game om ons te vermaken tot de release van GTA VI en mijn voorkeur gaat dan uit naar een locatie als Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Denk dat we kunnen rekenen op Bully 2. Er zijn de laatste twee jaar best wat geruchten opgedoken over een mogelijk vervolg. En waar rook is, is vuur. 

Zelf hoop ik nog een vierde Max Payne te zien. Ontzettend goede serie met super gave actie. Deel 3 was qua sfeer wat minder dus ik hoop wel op het klassieke New York als locatie. Maar een nieuwe Max Payne zal vast nog lang op zich laten wachten. 

Link to comment
Delen op andere websites

Net als een volgende GTA eigenlijk. V is ondertussen al even lang geleden als de tijdsperiode tussen IV en V (en daar zaten 2 DLC's en een handheldgame in). Ik gok inderdaad ook dat Bully 2 wel eens de volgende kan zijn, maar ook die zal wel nog even nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die een nieuwe Bully game niet ziet zitten? Ik vond het een leuke game, maar het hoeft voor mij geen tweede keer. Bovendien komen er een aantal beperkingen bij kijken aangezien de personages minderjarig zijn. Ik weet ook niet of een Bully game gaat werken in de HD periode van R*. Vroeger waren hun games minder serieus dan nu, maar sinds GTA IV zijn de games meer cinematische ervaringen geworden die aanvoelen als blockbuster films. Ik denk niet dat je zoiets kunt creëren met tieners als protagonisten.

 

Ik blijf hopen op Agent of iets gelijkaardigs. Het concept van een spion tijdens de Koude Oorlog lijkt me wel wat. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Met de huidige ontwikkelsnelheid die Rockstar Games heeft met het uitbreiden van nieuwe spellen vind ik het zeer lastig te zeggen wat ze doen.

 

Echter omdat een nieuw spel bouwen ze nu minimaal vijf jaar kost verwacht ik dat ze niet snel voor iets als Bully kiezen. Ze zullen eerder kiezen voor een bekendere titel gezien ze al dat ontwikkelingsgeld dienen terug te verdienen en ook aandeelhouders te vriend dienen houden.

 

Dus mijn geld zou ik inzetten op vervolgen op Max Payne, Grand Theft Auto of Red Dead Redemption. Titels als Midnight Club en Bully verwacht ik daarom dat ze minder snel iets mee zullen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik hoop dat de volgende R* game meer iets van een passion project is, misschien zelfs een niet-openworld game, of anders iets met een kleine, maar onwijs gedetailleerde wereldje. Bully 2 oke, maar het liefst eigenlijk een nieuwe IP. Anders een verkapte Agent met een spionnendrama ofzo ten tijde van de koude oorlog, of een Narcos-achtig verhaal in een Zuid of Centraal Amerikaans land? Iets nieuws ook voor Rockstar, beetje buiten hun comfortzone. Ze zijn duidelijk pioniers in de openwereldgenre, laat het ook zien in een lineaire game. Ik bedoel Max Payne 3 was leuk, maar nog niet wauw, dus ik zie het ze graag weer proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 31-5-2019 om 20:57, JasonStatham zei:

Iets nieuws ook voor Rockstar, beetje buiten hun comfortzone.

Lijkt me ook wel eens tijd worden. Max Payne was toch wel hun laatste project waarbij ze iets anders gedaan hebben, en dat was een bestaande serie en alweer zeven jaar geleden. Daarvoor hadden we natuurlijk L.A. Noire waarvan we niet veel spellen kennen (met vergelijkbare kwaliteit). Een Agent leek mij daarom ontzettend gaaf, zeker met alle details die Rockstar in spellen stopt. Een niet-open wereld spelletje zou al bijzonder zijn. :P 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...