Jump to content

[AG] Agent


Ezra24rct3

Recommended Posts

Ik hoop diep in mijn hart dat hij nog wel uitkomt, maar ik zit nu nog te wachten aangezien GTA V uit is gekomen, dus zullen we wel moeten wachten op een nieuwe titel. Lijkt me wel een zeer gaaf spel :puh:

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezecht doet Agent mij sterk denken aan manhunt. Allebei is het een stealth game met een duistere achtergrond.

Ik denk dus ook niet dat het een game als max payne is waarbij je rondrent en iedereen omver schiet, maar juist iets als

de game "outlast". Voor de mensen die outlast niet kennen moet je maar even op internet kijken ;).

Link to comment
Delen op andere websites

agent_01.jpg

2.jpg

Laten we het 8 screenshots noemen.

Klopt, ik wou heb nog gaan plaatsen, maar je was sneller dan mij.. :puh:

Op de eerste artwork, zien we daar de Empire State Building van New York?

Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt.. Ziet er tenminste verdomd veel uit op de Empire State Building.

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Dan denk ik dat we kunnen stellen dat Agent zich in de jaren 70 van New York afspeelt.

"The 1970s are regarded by some as New York's nadir. The city had become notorious the world over for high rates of crime and other social disorders."

Klinkt best interessant, als je het mij vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan denk ik dat we kunnen stellen dat Agent zich in de jaren 70 van New York afspeelt.

"The 1970s are regarded by some as New York's nadir. The city had become notorious the world over for high rates of crime and other social disorders."

Klinkt best interessant, als je het mij vraagt.

Ik had het vanochtend nog in de openings post gezet..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...