Jump to content

Grand Theft Auto 2 niet meer gratis te downloaden


Foreigner97

Recommended Posts

Zoals uit een oud en tot voor kort nog gepinned topic bleek, is Grand Theft Auto 2, samen met Grand Theft Auto en Wild Metal Country, een tijdje als gratis download aangeboden op de site van Rockstar Games.

Welnu, de site geeft op het moment de volgende melding:



gallery_125040_232_102928.jpg

Bij dezen dus de melding dat dit helaas niet meer mogelijk is. Rockstar heeft deze service currently unavailable gemaakt, vrij vertaald komt dat er op neer dat deze service momenteel niet beschikbaar is. Het feit dat Rockstar zegt dat het momenteel is, wijst er op dat de kans dat de downloads terugkeren, erin zit.

Vandaar dat de voorheen gepinde topics in Grand Theft Auto en GTA 2 zijn vervangen door deze. Mochten deze downloads weer beschikbaar worden, zal dat uiteraard ook weer worden aangepast in dit subforum. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Correct, het is inderdaad wat laat aangepast. Maar beter laat dan nooit, niet? Tot gisternacht stond dit topic namelijk nog pinned (en bij Grand Theft Auto een soortgelijk topic), wat dus outdated was. De kans dat de service terugkeert is aanwezig, vandaar dat deze topics nu bovenaan beide fora schitteren.

Mocht je hebben gemerkt dat het weer mogelijk is om de games te downloaden via Rockstar games mag je het hier altijd melden, dan wordt het weer aangepast. smile3.gif

En inderdaad, dit gaat om de legale wijze van het downloaden van deze games. De illegale manieren, die er ongetwijfeld zijn, bespreek je maar ergens anders. knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik ben blij dat ik de classics nog op een cd-rommetje heb staan. Af en toe eens een potje GTA2 spelen is wel weer goed voor de nostalgiegevoelens :puh:

Ik hoop voor de mensen die geen classics hebben, dat ze dan weer online komen te staan (ik moet wel nog GTA London hebben :D).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...