Jump to content

Tapped Out


Nyltje

Recommended Posts

Hou je van missies en rpg, dan is dit zeker iets voor jou! Ik speel het al zeker drie maanden en ik speel het nog met plezier!

Tapped Out

Ontwikkelaar: Electronic Arts

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Rpg/city building

Platforms: iOS en Android

Aantal spelers: Oneindig

Release: 29 Februari 2012

Demo: N.v.t.

Website: http://www.ea.com/nl/simpsons-tapped-out-ios

Het spel:

Het spel gaan over The Simpsons. Homer heeft Springfield verwoest en nu gaat hij het opnieuw opbouwen. (jij gaat het opnieuw opbouwen) Je begint met Homer's huis, later Kwik-E-Mart, daarna de buren van Homer en vervolgens steeds meer gebouwen en mensen. Je krijgt na een bepaalde tijd steeds geld van een gebouw. (de tijd en hoeveelheid geld verschilt per gebouw) Je kunt ook geld verdienen door de personen die je vrij gespeeld hebt taken te laten uitvoeren, iedereen heeft andere taken en elke taak heeft tijden, van 45s tot 90d. Je hebt ook missies. (zie link in de screens) Om een multiplier (extra geld tijdens het verzamelen van geld) te krijgen moet je in de stad wat huizen plaatsen, wat bomen, wat decoraties, enz. Je kunt ook vrienden toevoegen en hun stad bezoeken. Daar kan je dan geld en xp verzamelen. In het spel zijn ook 'Special events', dat is nu ook het geval. (Halloween)

Screens: (dit zijn screens tijdens het Halloween event, hierdoor zijn er geesten en is het spel donkerder)

Gebouwen die geld verdienen en personages die klaar zijn met taken.

2ivd2qu.jpg

Geld verzamelen!!

ev8v.jpg

Taken van één van de personages.

85od.jpg

Multiplier.

pt6g.jpg

Personages. (er zijn er veel meer dan dat op de screen te zien is)

s957.jpgvws6.jpg

Vrienden!

pcbd.jpg

Kraslot!

nwwu.jpg

[table='']Forumnaam|Tapped Out naam

Nyltje|Nyltje[/table]

Zeg hoe je heet in Tapped Out en ik zet je erbij!

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

kan je dit aan 1 stuk door spelen of moet je telkens wachten?

Je kan altijd door spelen, het ligt eraan welke taak je doet, doe je taken van 45s dan blijf je doorspelen, maar doe je taken van een uur, dan moet je een uur wachten. In zo'n uur kan je je vrienden bezoeken. Ik heb dan niet zoveel vrienden die dit spelen, dus heb ik op internet gezocht naar mensen die mij toe willen voegen, nu heb ik misschien wel 100 vrienden!
Link to comment
Delen op andere websites

Heb dit spel lange tijd geleden, maar dat is inmiddels al wel een tijdje geleden. Was wel vel, maar op een gegeven moment haak je dan af bij zo'n spel.

Met elk spel haak je af, of het nou een spel als dit of een shooter, ik had het zelfs bij Gta VC.

zal hem eens installeren en ff kijken of het wat is :D

Voeg me maar toe als je wilt. Ik heet, zoals gewoonlijk, Nyltje.

>>> Door Bassieboy35: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...