Jump to content

Tapped Out


Nyltje

Recommended Posts

Hou je van missies en rpg, dan is dit zeker iets voor jou! Ik speel het al zeker drie maanden en ik speel het nog met plezier!

Tapped Out

Ontwikkelaar: Electronic Arts

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Rpg/city building

Platforms: iOS en Android

Aantal spelers: Oneindig

Release: 29 Februari 2012

Demo: N.v.t.

Website: http://www.ea.com/nl/simpsons-tapped-out-ios

Het spel:

Het spel gaan over The Simpsons. Homer heeft Springfield verwoest en nu gaat hij het opnieuw opbouwen. (jij gaat het opnieuw opbouwen) Je begint met Homer's huis, later Kwik-E-Mart, daarna de buren van Homer en vervolgens steeds meer gebouwen en mensen. Je krijgt na een bepaalde tijd steeds geld van een gebouw. (de tijd en hoeveelheid geld verschilt per gebouw) Je kunt ook geld verdienen door de personen die je vrij gespeeld hebt taken te laten uitvoeren, iedereen heeft andere taken en elke taak heeft tijden, van 45s tot 90d. Je hebt ook missies. (zie link in de screens) Om een multiplier (extra geld tijdens het verzamelen van geld) te krijgen moet je in de stad wat huizen plaatsen, wat bomen, wat decoraties, enz. Je kunt ook vrienden toevoegen en hun stad bezoeken. Daar kan je dan geld en xp verzamelen. In het spel zijn ook 'Special events', dat is nu ook het geval. (Halloween)

Screens: (dit zijn screens tijdens het Halloween event, hierdoor zijn er geesten en is het spel donkerder)

Gebouwen die geld verdienen en personages die klaar zijn met taken.

2ivd2qu.jpg

Geld verzamelen!!

ev8v.jpg

Taken van één van de personages.

85od.jpg

Multiplier.

pt6g.jpg

Personages. (er zijn er veel meer dan dat op de screen te zien is)

s957.jpgvws6.jpg

Vrienden!

pcbd.jpg

Kraslot!

nwwu.jpg

[table='']Forumnaam|Tapped Out naam

Nyltje|Nyltje[/table]

Zeg hoe je heet in Tapped Out en ik zet je erbij!

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

kan je dit aan 1 stuk door spelen of moet je telkens wachten?