Jump to content
Joriz

Tijd voor een nieuwe GTAV Mythbusters!


DefendTheHouse heeft weer een nieuw GTAV Mythbusters filmpje gemaakt. Ook deze keer wordt weer getest of GTA5 met de realiteit overeen komt. Zo wordt onder andere getest of je een kleiner voertuig in een vrachtwagen kan vervoeren en of elektrische wagens kunnen ontploffen. Wederom veel kijkplezier! Applaus.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Laatst was ik met zo`n elektrische auto(de Coil) 't water in gereden.. Sprong er uit(lang voordat m`n zuurstof op was) en ineens was ik dood... Keer erna, met dezelfde auto, sprong ik er wat eerder uit(misschien halve seconde in 't water) en toen overleefde ik 't wel. Volgens mij wordt je dus met zulke autos geëlektrocuteerd als je er niet op tijd uit bent(dat je er uit moet zijn voordat de motor uit valt vanwege kortsluiting). Best een mooi detail. Denk in ieder geval niet dat het een glitch was.

Jammer dat de video niet wat langer en uitgebreider was trouwens. Best handig dat die deuren van die trucks weer op slot gaan als je `n paar scherpe bochten maakt, nooit geweten.

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...