Jump to content

Dutch-widow crew


kevingouda

Recommended Posts

Hallo.

Wij zijn een serieuze playstation 3 crew die net is begonnen ik heb al veel ervaring in crew leiderschap. We zijn hem nu aan het opbouwen.

Wij zijn een crew die veel communiceert via psn,skype,whatsapp.

We hebben een hoog level en zijn veel online.

We zijn een serieuze crew zonder kleuters.

Ben jij ook serieus en wil je ook een leuke gezellige en goede crew die veel samen werkt? Join ons Dutch-Widow

Link to comment
Delen op andere websites

@joriz we zijn nu nog klein ben gisteravond begonnen had hiervoor ook een crew die ik goed heb beleid maar er waren punten die niet werkte.

Nu een fresg start aan het maken. We doen alle missies samen en als binnenkort de overvallen er bij komen word het echt leuk om samen de overvallen te doen. Op dit moment zijn we opzoek naar leden die ook zin hebben in missies waaronder races, deatchmatches en meer. We helpen elkaar en we communiceren veel we nemen beslingen samen met de leden.

Ik denk dat je hier voor whats app niet hoeft te zijn ;)

Hij zegt volgens mij alleen dat hun op meerdere vlakken communiceren o.a Whatsapp.

Kijk extreem begrijpt het :)

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...