Jump to content

[Overzicht] Zeldzame wagens locaties


--Simon--

Recommended Posts

Iedereen is druk bezig met het verzamelen van geld voor de duurste sportwagens, maar genoeg mensen zoeken liever de unieke wagens op. Hier op dit forum zag ik nog geen goed overzicht hoe je deze wagens kunt verkrijgen dus bij deze:

Canis Bodhi (Trevor's Truck)

Deze geweldige off-road truck met een hoop customization opties is enkel op één manier te verkrijgen. Start, via jobs in het menu, de job "Dirt Road". Je zult op de snelweg bij een wegrestaurant iets moeten ophalen. Ga dicht naar de locatie, zonder de missie te starten. Aan de overkant van de snelweg, op een zandweggetje, staat de Truck. Enkel even naar je garage brengen.

Obey Tailgater (Micheal's auto)

De bekende Audi A4 is een wagen die vrijwel niet spawnt, is op twee manieren te verkrijgen. De eerste manier is wachten op Simeon totdat hij een sms stuurt waar hij om deze wagen vraagt. Volgens sommigen spawnt de Tailgater af en toe op de parkeerplaats op Vespucci Beach en bij de Golf club. Heb je geluk, breng de wagen dan dus niet naar Simeon, maar parkeer hem in je garage.

Voor de andere manier heb je hulp nodig van een tweede persoon. Maak een nieuwe character aan in je tweede slot en loop het begin van Online door. Bij de eerste race kies je als wagen de Tailgater. Na de race, zul je op de parkeerplaats met deze auto spawnen. Blijf bij deze wagen totdat je de tutorial uit hebt (dat is VOOR je naar de LS customs moet voor een personal vehicle). Laat de auto dus niet achter tijdens de andere verplichte activiteiten! Invite de tweede persoon en geef de wagen aan hem. Switch dan naar je eigen character en neem de wagen weer terug. Dan alleen nog even langs de garage.

0_0.jpg

Declasse Asea

De Asea wordt momenteel beschreven als de zeldzaamste wagen voor zowel SP als Online. Gelukkig is deze Online best simpel te verkrijgen. Je maakt een tweede character aan en bij de eerste race kies je ditmaal voor de Asea als wagen. Blijf bij deze wagen na de race totdat je naar de LS customs moet. Invite een vriend die de auto kan overnemen en switch naar je eigen character. Eventjes in de garage parkeren en hij is van jou.

xlDzgFh.jpg

Merryweather Mesa

De Mesa is een offroad jeep en de Merryweather gebruikt een eigen variant die je niet zomaar tegenkomt. Er zijn twee manieren om hem te verkrijgen, maar de ene manier is een stuk makkelijker. Je zult rank 35 moeten zijn voordat je dit kan doen en je hebt een tweede persoon nodig (of iemand die even AFK staat toevallig). Bel Merryweather op en stuur een groep Mercenaries op je vriend af. Binnen 30 seconden spawnt een Mesa met 4 mercenaries die op de persoon gaan jagen. Knal deze lui uit de jeep en zet hem in je garage.

mesa3.jpg

Karin Sultan

De Sultan is een wagen die ontzettend veel customization opties heeft. Zoveel zelfs dat je er een RS van kunt maken. Een leuke knipoog van Rockstar naar GTA IV. De wagen spawnt af en toe tussen Sandy Shores en Grapeseed. Ook staat hij regelmatig op de parkeerplaats voor de gevangenis. Zonder alle leuke onderdelen lijkt hij op de meest gewone auto, dus je ziet hem snel over het hoofd.

Ajmsultanfrontviewgtav.jpg

Sheriff SUV

Deze grote politie SUV is het enige politievoertuig die je in je garage mag parkeren. Deze spawnt enkel wanneer je 4 sterren hebt en in Blaine County bent. Hij is te herkennen doordat er 2 of 4 agenten aan de zijkant buiten de wagen hangen. De politie eruit werken en 'even' deze veilig bergen in je garage. Leuk van deze SUV is dat er in totaal 8 man in kan (4 binnen en 4 buiten) en je mag de kleur veranderen. Ook schijnt het dat deze Bulletproof glas heeft bij de laatste armor upgrade. Aanrader dus straks voor de grote Heists!

EDIT: Het is niet de 'Park Ranger', de witte SUV met een groene streep, het de zwart-witte SUV, zie foto hieronder

Sheriff-suv.jpg

Karin Rebel

Deze offroad jeep lijkt op het kleine broertje van de Sandking XL, maar heeft een paar unieke extra's. Zo kun je de achterkant van deze wagen compleet veranderen van look en de bullbars maken hem haast onmogelijk om te stoppen. Hij spawnt zelden rondom Sandy Shores en is goed te herkennen doordat er op de achterkant groot "KARIN" staat. Er zijn twee varianten, eentje met roest en eentje zonder. Zonder roest zit er natuurlijk beter uit, maar gek genoeg kun je deze amper customizen.

Karin_Rebel_Rear.jpg

Rat Loader

De Rat loader spawnt ook zelden in Sandy Shores en valt in eerste instantie niet op, doordat hij op een verrotte oude truck lijkt. Uiterlijk bedriegt, want in de LS customs kun je deze veranderen in een ware klassieke Hot Rod. Op enkele plekken bij woningen in Sandy Shores wordt gezegd dat hij ook af en toe geparkeerd staat.

BF Surfer roestvrij

De BF surfer, het bekende Volkswagen busje, zie je vrijwel overal rijden rondom Sandy Shores, maar deze zijn allemaal verroest. Er is ook een roestvrije variant te vinden op een strand aan de westkust. De spawnlocatie staat vast, maar je hebt kans dat je de Surfer aantreft met of zonder surfplanken op het dak. Deze kun je niet verwijderen of toevoegen. Met dank aan Tommy-Vercetti

Importe Phoenix

De Phoenix is een typische Amerikaanse muscle auto gebaseerd op de Pontiac Firebird. Het is 1 van de snellere auto's in zijn categorie en heeft een leuke hoeveelheid customization. Je kan deze af en toe vinden geparkeerd in het havengebied waar je de auto's voor Simeon moet afleveren, maar voor een vaste locatie kun je het beste de missie "Gentry Does It" van Simeon starten. Daarin spawnt deze altijd op een vaste plek. Enkel even in je garage parkeren, voordat je de missie afmaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=AvrYEhj0J7I

Declasse Rancher XL

Deze grote SUV is een simpele en solide wagen die heel af en toe spawnt op de wegen tussen Los Santos en Sandy Shores. De SUV is verder niet uniek door zijn hoeveelheid customization, maar je zult deze wagen gewoon amper tegenkomen. Voor de oplettende speler, dit is de SUV waar je in singleplayer de eerste missie mee ontsnapt.

Rancher_XL_V_Front.jpg

Bravado Buffalo v2 Franklin's Buffalo

Genoeg mensen zijn op zoek naar de moderne Buffalo. De oude variant rijdt overal rond in Los Santos en ook in Singleplayer is Franklin de enige met de moderne versie. Online is deze wagen tot nu toe niet te vinden. Er zijn mensen die deze online hebben verkregen door mods. Anderen kunnen deze krijgen door een duplicatie truc. Ik heb deze ook van een Amerikaanse gast gekregen. Online heeft deze wagen exact dezelfde customization opties als een singleplayer.

Als ik toestemming krijg van een admin, wil ik hier best de uitleg delen

fxiHLUs.jpg

Dat is tot zo ver een lijst, als er nog meer auto's zijn die onder de catagorie "Zeldzaam" vallen, voeg ik ze graag toe aan deze lijst.

Simon

Bewerkt: door --Simon--
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • --Simon--

    10

  • 007ruben

    6

  • Dragon__rage

    6

  • Tommy-Vercetti

    5

Ik heb die Rat Rod.

Obey Tailgater heb ik ook zien staan bij de filmstudio (op het droogstaande zwembad, die omgebouwd is naar parkeerplaats :D)

Ik heb een Park Ranger emergency voertuig gehad, alleen die kon niet bij LS customs naar binnen. Deze was wit met een groene streep erop. verder exact hetzelfde als dat verchroomde ding... Garagte heb ik (helaas) niet geprobeerd.

Die Sultan en Asea vind ik nou niet bepaald leuke auto's, dus die komen er bij mij zo-ie-zo niet in :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die Rat Rod.

Obey Tailgater heb ik ook zien staan bij de filmstudio (op het droogstaande zwembad, die omgebouwd is naar parkeerplaats :D)

Ik heb een Park Ranger emergency voertuig gehad, alleen die kon niet bij LS customs naar binnen. Deze was wit met een groene streep erop. verder exact hetzelfde als dat verchroomde ding... Garagte heb ik (helaas) niet geprobeerd.

Die Sultan en Asea vind ik nou niet bepaald leuke auto's, dus die komen er bij mij zo-ie-zo niet in :D

Die park ranger kan niet die met de groene streep zijn, het is degene die zwart met een wit vlak is.

Het gaat ook niet over de leuke wagens, maar zeldzame :puh: De Sultan vind ik persoonlijk één van de beste wagens.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je van de BF Surfer? Dat ding is ook super zeldzaam online en de roestige versie rijd alleen rond.

Edit: Misschien kan je de Rancher Xl, Phoenix, en Sabre Turbo en de Primo ook toevoegen,

Deze voertuigen zijn ook heel zeldzaam in mijn opzicht, ik heb 5 voorgenoemde voertuigen in mijn garage staan.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je van de BF Surfer? Dat ding is ook super zeldzaam online en de roestige versie rijd alleen rond.

Edit: Misschien kan je de Rancher Xl, Phoenix, en Sabre Turbo en de Primo ook toevoegen,

Deze voertuigen zijn ook heel zeldzaam in mijn opzicht, ik heb 5 voorgenoemde voertuigen in mijn garage staan.

Voeg ik toe, dat is inderdaad een uniek busje. De Rancher en Phoenix zijn inderdaad ook vrij lastig te vinden, maar de Sabre en Primo vind ik niet onder het kopje 'zeldzaam' vallen. De Primo rijdt veel rond het vliegveld, de Sabre vooral rond Vespucci en Del Perro.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je van de BF Surfer? Dat ding is ook super zeldzaam online en de roestige versie rijd alleen rond.

Edit: Misschien kan je de Rancher Xl, Phoenix, en Sabre Turbo en de Primo ook toevoegen,

Deze voertuigen zijn ook heel zeldzaam in mijn opzicht, ik heb 5 voorgenoemde voertuigen in mijn garage staan.

Voeg ik toe, dat is inderdaad een uniek busje. De Rancher en Phoenix zijn inderdaad ook vrij lastig te vinden, maar de Sabre en Primo vind ik niet onder het kopje 'zeldzaam' vallen. De Primo rijdt veel rond het vliegveld, de Sabre vooral rond Vespucci en Del Perro.

Okay, blij dat ik kon helpen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die park ranger kan niet die met de groene streep zijn, het is degene die zwart met een wit vlak is.

De Park Ranger is die met de groene streep. Diegene die jij voor hebt (zwart-wit) is de Sheriff SUV.

Edit: Misschien kan je de Rancher Xl, Phoenix, en Sabre Turbo en de Primo ook toevoegen,

Deze voertuigen zijn ook heel zeldzaam in mijn opzicht, ik heb 5 voorgenoemde voertuigen in mijn garage staan.

Rancher XL en Sabre Turbo al heel vaak tegen gekomen, maar die Phoenix inderdaad niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk topic. :)

Ik kwam net in Sandy Shores ook dit karretje tegen, geen idee of 'ie zeldzaam is maar voor de zekerheid heb ik even een foto gemaakt haha. :puh:

*afbeelding*

Oftewel een golfkar zonder dak ofzo, haha. :puh:

Doet mij inderdaad ook denken aan een golfkar zonder dak of het karretje wat op het vliegveld rondrijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Die park ranger kan niet die met de groene streep zijn, het is degene die zwart met een wit vlak is.

De Park Ranger is die met de groene streep. Diegene die jij voor hebt (zwart-wit) is de Sheriff SUV.

Edit: Misschien kan je de Rancher Xl, Phoenix, en Sabre Turbo en de Primo ook toevoegen,

Deze voertuigen zijn ook heel zeldzaam in mijn opzicht, ik heb 5 voorgenoemde voertuigen in mijn garage staan.

Rancher XL en Sabre Turbo al heel vaak tegen gekomen, maar die Phoenix inderdaad niet.

Het is inderdaad een Sheriff SUV, ik had de verkeerde benaming. Ik heb er maar een plaatje bijgevoegd voor de duidelijkheid ;)

Ook de Phoenix heb ik toegevoegd, voor de Muscle liefhebbers

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, Rare of niet, als ik hem niet mooi vind komt ie de garage niet in.

op dat filmpje van de BF Surfer staat ook een Rebel als ik me niet vergis? 2 wagens op 1 spawn plek dan dus.

Zo komt de garage snel vol :D..

Het enige jammer van zo'n lijstje is:

Iedereen rijdt straks een zeldzame auto, waardoor het leuke eraf gaat :(.

Ik heb mijn rat loader gelukkig zelf gevonden (beetje geluk bij ongeluk :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja, met een beetje zoekwerk vindt je dezelfde video's en info, dus als je de wagens echt wilt, kun je ze krijgen.

Ik wilde het alleen even duidelijk op één plek samenvatten, zodat je niet constant dezelfde vragen hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...