Jump to content

[Overzicht] Zeldzame wagens locaties


--Simon--

Recommended Posts

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • --Simon--

    10

  • 007ruben

    6

  • Dragon__rage

    6

  • Tommy-Vercetti

    5

ik heb hem ook zonder dat smsje van simeon gehaald, en hij stond toen gewoon bij de Golfclub.

heb hem ook wel eens zien staan bij de filmstudio (1x dan) op die blauwe parkeerplaats (oude zwembad)

Misschien moet je eens zoeken met een andere auto, aangezien dat ook nog wel eens invloed wil hebben op de auto's die spawnen.

En ik weet niet of hij maar op bepaalde tijden van een dag er staat, dit zou ook nog kunnen.

Bij mij was het overdag in ieder geval.

Ik ben hem ook aan het zoeken nu, al een aantal uur gezocht maar nergens te vinden (ondanks sms van simeon die ik had staan), lijkt erop als je een auto echt wilt hebben, hij nergens te vinden is, is me nu al vaker opgevallen :*D sultan zocht ik ook een tijd naar, nergens gevonden, tot ik mijn straaljager crashte in een berg, toen spawnde ik op een plek vol met sultans :puh:

hoe krijg je die paint job op je auto zoals die Declasse Asea?

Kan volgens mij alleen die auto

kan alleen die auto inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatst de Obey Tailgater gevonden op de parkeerplaats van de golfclub.

Heb die auto al subtiel getuned.

Ben nu alleen nog op zoek naar een The Lost Gang Buritto, aangezien die standaard al een soort A-Team achtige kleurcombinatie heeft, kan ik die mooi parkeren naast mijn Knight rider style Ruiner.

P.S.: In het eerste bericht van deze topic staat over het stukje Obey Tailgater: ''De bekende Audi A4'' Maar naar mijn idee is het een Audi A6 (C6)

En op Wikigta bij GTA V staat er zelfs Audi A7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatst de Obey Tailgater gevonden op de parkeerplaats van de golfclub.

Heb die auto al subtiel getuned.

Ben nu alleen nog op zoek naar een The Lost Gang Buritto, aangezien die standaard al een soort A-Team achtige kleurcombinatie heeft, kan ik die mooi parkeren naast mijn Knight rider style Ruiner.

P.S.: In het eerste bericht van deze topic staat over het stukje Obey Tailgater: ''De bekende Audi A4'' Maar naar mijn idee is het een Audi A6 (C6)

En op Wikigta bij GTA V staat er zelfs Audi A7

Die the lost gang burrito kun je enkel in je garage krijgen door hem erin te glitchen, ik weet niet of je daar van houdt? maar je kunt hem krijgen door wat big boss zegt gang attack te doen tegen die gang, of er zijn ook bepaalde missies waar je hem kunt krijgen. je hebt zo'n missie bij die pier, "pier pressure", daar staat die van in die tunnel.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, en hoe glitch je hem dan in je garage?

En eenmaal in je garage geglitched, kun je hem daarna wel gewoon gebruiken als personal vehicle?

alles staat uitgelegt op youtube door heel veel personen, werkt nog steeds, maar het is niet toegestaan om het hier uit te leggen, wat begrijpelijk is.

Ik vind het prima als mensen zulke auto's in hun garage willen glitchten, ik vind dit vrij onschuldig vergeleken met die money-glitch.

Link to comment
Delen op andere websites

oke, ga ik wel ff zoeken op You-Tube

thanx

EDIT:

filmpje gevonden, maar dat gaat 'm niet worden

vrij omslachtige manier die je iedere keer moet doen dat je de bewuste auto gebruikt hebt

mij teveel werk

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...