Jump to content

[Overzicht] Zeldzame wagens locaties


--Simon--

Recommended Posts

Nog een tip om de Merrywheater Mesa te krijgen:

Doe de missie a Titan of a job.

Als je iedereen hebt vermoord, en een paar andere weg vliegen met het vliegtuig moet je een mesa jatten. Of stelen van een merrywheater agenten die rondrijden. en in je garage zetten.

Als hij in je garage staat is hij van jou.

Je kan het natuurlijk ook alleen doen alleen dan moet je weer terug rijden om het vliegtuig af te leveren,.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • --Simon--

    10

  • 007ruben

    6

  • Dragon__rage

    6

  • Tommy-Vercetti

    5

  • 5 maanden later...

Nog een tip om de Merrywheater Mesa te krijgen:

Doe de missie a Titan of a job.

Als je iedereen hebt vermoord, en een paar andere weg vliegen met het vliegtuig moet je een mesa jatten. Of stelen van een merrywheater agenten die rondrijden. en in je garage zetten.

Als hij in je garage staat is hij van jou.

Je kan het natuurlijk ook alleen doen alleen dan moet je weer terug rijden om het vliegtuig af te leveren,.

Werkt dit nog steeds?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een tip om de Merrywheater Mesa te krijgen:

Doe de missie a Titan of a job.

Als je iedereen hebt vermoord, en een paar andere weg vliegen met het vliegtuig moet je een mesa jatten. Of stelen van een merrywheater agenten die rondrijden. en in je garage zetten.

Als hij in je garage staat is hij van jou.

Je kan het natuurlijk ook alleen doen alleen dan moet je weer terug rijden om het vliegtuig af te leveren,.

Werkt dit nog steeds?

Nee, helaas heeft Rockstar Games besloten om het te blokkeren om voertuigen in je garage te stoppen tijdens een missie. Jammer genoeg, want er zijn veel voertuigen die je kan krijgen met missies, bijvoorbeeld de Vapid Speedo, die we nu niet meer kunnen vinden... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer al tijden de Sultan te vinden maar het lukt maar niet, iemand andere tips? Want in Sandy Shores is ie niet te vinden.

Kom bij mij in een sessie, rijden we er met mijn Sultan RS heen: als je al in een Sultan rijdt is de kans groter dat hij spawnt.
Link to comment
Delen op andere websites

Yoo Boyzzz ik heb vraagje weten jullie of je die police SUV van Blaine county nog in je garage kan zetten ? . Thnx

Nee dat kan helaas niet meer.

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Bravado Buffalo v2 Franklin's Buffalo

Genoeg mensen zijn op zoek naar de moderne Buffalo. De oude variant rijdt overal rond in Los Santos en ook in Singleplayer is Franklin de enige met de moderne versie. Online is deze wagen tot nu toe niet te vinden. Er zijn mensen die deze online hebben verkregen door mods. Anderen kunnen deze krijgen door een duplicatie truc. Ik heb deze ook van een Amerikaanse gast gekregen. Online heeft deze wagen exact dezelfde customization opties als een singleplayer.

Als ik toestemming krijg van een admin, wil ik hier best de uitleg delen

\

je hebt toestemming of over die bravado buffolo te vertellen

>>> Door thebig: Daar heb jij niet zomaar over te beslissen. Deze glitches mogen niet besproken worden op het forum.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...