Jump to content

Together

Recommended Posts

Als alles vanaf het begin toegankelijk is heb je geen reden meer om het spel lang te spelen. Nu unlock je met elk level dingen en zijn er echt dingen waarvoor je moet gaan sparen. Als je alle missies, kleding, car custumisations, etc al vanaf het begin hebt lijkt het misschien veel leuker, realiteit is dat je dan zo bent uitgekeken op alles omdat je niks hebt om naar vooruit te kijken. Er komt geen vernieuwing meer en alles blijft dan heel gauw hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

@Kenny

Als alles vanaf het begin toegankelijk is heb je geen reden meer om het spel lang te spelen. Nu unlock je met elk level dingen en zijn er echt dingen waarvoor je moet gaan sparen. Als je alle missies, kleding, car custumisations, etc al vanaf het begin hebt lijkt het misschien veel leuker, realiteit is dat je dan zo bent uitgekeken op alles omdat je niks hebt om naar vooruit te kijken. Er komt geen vernieuwing meer en alles blijft dan heel gauw hetzelfde.

Voor single player vind ik dit goede logica, maar ik ging online voor een andere beleving ..Chaos & Mayhem, ok de medical-bill is nu dan nog maar $500, maar ff middagje fun met je maten/randoms en je bent toch zo weer min.10k kwijt (als je oplet en geen personal vehicles vernietigd), zeker als je niet veel GTA tijd hebt is sparen niet iets waar je op zit te wachten

Link to comment
Delen op andere websites

Met het opblazen van persoonlijke wagens ben ik het volledig eens. Qua online ervaring niet. Wanneer ik vanaf het begin alles heb dan ben ik heel snel op iets uitgekeken. Wat ik inderdaad ook een behoorlijk irritatiepuntje vind is dat je niet goed kan zien wanneer iemand een persoonlijke wagen heeft. Je kan het natuurlijk wel op de gok doen dat wanneer je iemand met een Adder ziet rijden dat het zijn persoonlijke wagen is maar lang niet altijd zie je dit. Wanneer je deze dan ook opblaast kost het je inderdaad vrij veel geld. Maar los van dit vind ik alles vrij goed in elkaar zitten qua balans.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het eigenlijk niet echt een probleem dat alles duurder is dan offline, aangezien dat wel een uitdaging is om geld te verdienen.

Vind het eerlijk jammer dat het bij de offline mode wat "goedkoop" is, na de stock market boosts zo gezegd naar 1 miljard kun je toch alles kopen wat je wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...