Jump to content

Donkey kong Country 1,2 en 3


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,Zijn er hier mensen die, op de Super Nintendo, Donkey Kong Country 1,2 en 3nog kennen?Je hebt ook net een nieuwe Donkey Kong Country voor de wii in de winkelsliggen maar ik wil een topic openen over de classic Donkey Kong Country. :)Wat zijn jou ervaringen van het spel? Zijn er nog leuke momenten die je nogweet of speel je het nog wel eens? En welke is jou favoriet?Op dit moment speel ik Donkey Kong Country 2 op mijn telefoon (App).Die heb ik gratis kunnen downloaden op een orginele Samsung App winkel.Alleen met touch screen is het best moeilijk, maar gelukkig kan ik op elk moment saven en loaden. :DIk heb ook mijn oude, en nog perfect werkende, Super Nintendo op me kamer staan.Aangesloten en al met me spellen netjes in de kast. Dus net als mijn xbox kan ik zoeen Super Nintendo spel doen wanneer ik wil :)

Ik heb al gezien dat er een Donkey Kong topic is, maar ik wil het alleen over Donkey Kong Country voor de Super Nintendo hebben, als daar geen bezwaar tegen is. :)

snes_jpn.jpg Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb helaas alleen het origineel maar ik ga Donkey Kong Country 2 en 3 zeker weten nog eens halen (voor mijn ouwe trouwe SNESje uiteraard)! Helaas ben ik een van mijn controllers kwijt geraakt waardoor ik er nu nog maar een heb.. Daardoor kan ik niet meer co-öp spelen wat juist het leukst was!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...