Jump to content

Hoeveel keer werd jij al uit een sessie gekickt door andere spelers?


Megadreams

Recommended Posts

Iedereen heeft het wel al meegemaakt. Je speelt rustig GTA: Online tot je opeens een melding krijgt dat je uit de sessie bent gezet door andere speler en dit zomaar. Hoeveel keer is dit bij jou al gebeurd en wat vind jij hiervan?

Zelf heb ik dit elke keer dat ik GTA: Online speel al gehad (na 15 minuten spelen).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    3

  • UberBug

    3

  • TheDutchWesley

    3

  • bossofzeeland

    2

Eenmalig uit freemode, al heb ik begrepen dat je dat bericht soms ook krijgt als je een netwerkprobleem hebt. Quick Job daarentegen plaatst je om een of andere reden vaak in gesloten sessies, met de daaropvolgende kicks als gevolg. Als je gekicked wordt van een job kom je echter wel gewoon terug in freemode.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd gekickt, net toen ik GTA:Online voor het eerst speelde. Na nog geen minuut werd ik er uitgegooid maar het is nooit nog opnieuw gebeurd.

Ik vind het best klote dat ze dit doen en vraag me ook wel af hoe ze het doen.. Maarja :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

1x gebeurd, kwam daarna ook niet meer online om 1 of andere reden.

Verder nog nooit gehad.

Ik vraag me af of die kick knop wel werkt. Gebruiken doe ik hem eigenlijk niet, zelfs niet tegen irritante personen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren had ik het wel een paar keer na elkaar, maar echt last heb ik er anders nooit van. Mijn grootste irritatiepunt aan GTA Online blijft toch nog altijd mensen die je zonder gegronde reden doden. Dat overkomt me echt om de haverklap.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kick regelmatig mensen. Erg vervelend als ik met de crew een missie wil starten en er komen anderen bij. Helaas werkt de optie 'matchmaking' bij mij totaal niet. In freemode zit ik altijd in crew only of invite only, niet nodig iemand te kicken dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is dit wel 10 x overkomen volgens mij!

Terwijl ik dan nog geen speler ben tegengekomen in de game en gewoon m'n eigen ding aan het doen ben.

Als goed is kan je ook pas uit een sessie gekicked worden als meerdere mensen in die sessie op de kickknop drukken.

Misschien vinden ze het soms gewoon leuk om met ze alle zomaar op 1 iemand te drukken?

Bewerkt: door KRSTL
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...