Jump to content

Hoeveel keer werd jij al uit een sessie gekickt door andere spelers?


Megadreams

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    3

  • UberBug

    3

  • TheDutchWesley

    3

  • bossofzeeland

    2

Waar zit uberhaupt die kick-knop?

Ik ben ook een aantal malen gekickt... maar waarvoor? Ik dacht dat het misschien een fout was in het spel.

volgens mij kun je daardoor ook bad sport worden omdat het spel ziet dat je weggegaan bent.

Anders weet ik ook niet waar de waarschuwing dat ik bijna bad sport was vandaan komt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Al is het een topic van vorig jaar, voor mij (en waarschijnlijk voor veel meer) is dit onderwerp aan de orde van de dag! Vandaar deze bump...

Join ik sinds tijden weer races e.d. met onbekende spelers, word ik met regelmaat uit de sessie gekicked.

Is het om je rank, is het om de naam van je character, is het om je crew naam....zeg het maar :?

Het is in ieder geval behoorlijk onsportief en irritant..met name ook omdat het (soms) best wel lang duurt voordat je kan joinen/ aanvangen met een missie.

Indien je alleen met je crewleden/vrienden wil spelen dan nodig je toch alleen je crewleden/vrienden uit en maak je er een gesloten sessie van?

De host spelers die dit doen mogen van mij - naar een paar X iemand uit een sessie kicken - dan ook in een bad sport lobby gegooid worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook nog geen enkele keer gekickt, soms met jobs, maar dat zijn van die snuggere die geen private sessie maken om met vrienden te spelen...

nooit gekickt en ook niemand gekickt, gewoon in Passive-mode gaan :engel:

Passive-mode is ook niet alles, zeker als ze je steeds overrijden. :-(
Link to comment
Delen op andere websites

Ook nog geen enkele keer gekickt, soms met jobs, maar dat zijn van die snuggere die geen private sessie maken om met vrienden te spelen...

nooit gekickt en ook niemand gekickt, gewoon in Passive-mode gaan :engel:

Passive-mode is ook niet alles, zeker als ze je steeds overrijden. :-(

dan kan je altijd nog naar een andere sessie gaan :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een keer gekickt omdat er allemaal crew leden in een openbare sessie zaten. Dom van hun om geen aparte sessie aan te maken maar ik werd wel gekickt

Dat zijn ook de enige keren geweest dat ik gekickt werd. Het is iig nog nooit gebeurd door m'n (wan)gedrag, dat wordt altijd geaccepteerd of ze gaan zelf weg.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Met het uit een sessie gekicked worden gaat het bij mij met name om het feit dat je gekickt wordt tijdens de opstartperiode van een job, bijvoorbeeld een racemissie. Gekickt worden uit een open lobby heb ik nog niet meegemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...