Jump to content

LUUK_024

Recommended Posts

Je had ze dus niet getuned/verzekerd/getracked?

Hij had ze getuned maar niet verzekerd en geen tracker opgezet.

Beste GTA'ers

Ik had twee auto van de straat gejat en gepimpt. Toen blies ik ze zelf allebij op. Als ik in mijn garage kijk staat er scrapped bij ze allebij. Als ik mors intual insurace bel staan ze er niet bij. Dus 2 vragen; hoe krijg ik die auto's uit mij. Garage of hoe krijg ik ze weer gerepareerd.

Alvast bedankt

Om te antwoorden op de vraag hoe je ze kan reperaren? Dat gaat niet meer. Je enige optie is om ze opnieuw te jatten en tunen (pimpen).

Je kan ze wel verwijderen als je het max. aantal voertuigen in je garage hebt en er dan een nieuwe bij wil zetten. Je krijgt dan de melding dat je garage vol is en of je een auto wil verwijderen om die nieuwe in de plaats te zetten.

Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

Je had ze dus niet getuned/verzekerd/getracked?

1 had ik wel gepimpt de andere niet

Als je dat doet, zorg er dan ook voor dat je ze verzekert en er een tracker op gooit. Op die manier zal dit niet nog een keer gebeuren, tenzij je door de zeldzame bug word getroffen waar ik net over vertelde.
Link to comment
Delen op andere websites

Je had ze dus niet getuned/verzekerd/getracked?

1 had ik wel gepimpt de andere niet

Als je dat doet, zorg er dan ook voor dat je ze verzekert en er een tracker op gooit. Op die manier zal dit niet nog een keer gebeuren, tenzij je door de zeldzame bug word getroffen waar ik net over vertelde.

Maar hoe verzeker je een gestolen auto dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem alleen in je garage rijdt krijg je een tracker. Dan is hij nog niet verzekerd.

Bij lsc kun je dan insurance kopen.

Of als je een auto van straat pakt en je rijdt hem lsc in dan kun je daar ook een tracker en insurance kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe verzeker je een gestolen auto dan?

Precies wat Larfje boven mij zegt, je rijd naar de Customs en zet een tracker op je auto en vervolgens verzeker(full coverage) je hem, staat allebei onder het vakje Loss/Theft protection. Enige toevoeging die ik wou maken, is het feit dat je alleen non-luxury auto's kan verzekeren. Dit zijn auto's goedkoper dan $100.000. De luxury wagens kan je niet tunen/verzekeren, deze dien je te verkrijgen via aanschaf bij Legendary Motorsport.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...