Jump to content

GTA V Online Commentary's! Tip, tricks, fun en veel meer!


Anthoox

Recommended Posts

Hey mensen!

Ik zal eerlijk zijn! Ik ben vrij nieuw op het gebied van forums dus al ik iets fout doe verbeter mij dan maar direct!

Nu, to the point! Ik en een goede vriend van mij zijn een nieuwe youtube channel begonnen genaamd *knip*.

Dit zal merendeels GTA V content bevatten onderleiding van Nederlandse commentaar! Dit doen wij omdat wij beide houden van het entertainen van mensen en daarbij onze kennis en tips overbrengen naar de kijkers!

Wij zullen dus tips geven over het snel verdienen van online geld, het vorderen in het spel en algemene tips en tricks! ( Hangt van de vraag af wat de kijkers willen zien! =) )

Als jullie intresse hebben, of even willen kijken om jullie feedback achter te laten zouden wij dat erg waarderen! smile3.gif

Wij streven er natuurlijk na om jullie te entertainen en van tips te voorzien dus mochten jullie wat tips of vragen hebben zijn die natuurlijk ook altijd welkom!

Channel: *knip*

Video waarbij wij een vliegtuig/titan (C130) stelen!: *knip*

Video waarbij wij een helikopter vol diamanten stelen!: *knip*

Ik hoop dat jullie zoveel mogelijk feedback en of tips hebben!

Mochten jullie het leuk vinden kunnen jullie altijd subscriben!

We zullen snel ook me tips en tricks komen om bijvoorbeeld snel te vorderen en geld te verdienen in de online modus!

Dank u wel voor de aandacht!

Groetjes,

Anthoox

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum Anthoox! Het is niet toegestaan om op deze schaal reclame te maken, slechts een (bescheiden) link in je handtekening is geoorloofd. knipoog.gif

Topic daarom gesloten en de linkjes geschrapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...