Jump to content

[Vraag] Snel RP verdienen!


LUUK_024

Recommended Posts

Hallo GTA'ers,

Ik heb een vraagje, vrienden van mij zeiden tegen mij dat je veel RP kunt verdienen met de race ''Criminal Records''.

Ze zeiden dat je 7000 RP krijgt, maar als ik dat doe krijg ik maar 500/1500 RP.

Alvast bedankt,

Luuk

Link to comment
Delen op andere websites

Vóór patch 1.04 kreeg je inderdaad 7000 RP, inmiddels zijn alle scores met 30-50 % gedaald en krijg je nu ongeveer 5000 RP als je eerste bent.

Wat je ook kunt doen is dat je 2e wordt en bij de finish eindig je weer als 1e, hier krijg je +100 RP (en 100 dollar extra) mee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet steeds van de baan gebeukt word ja.

Ik begin altijd lekker, en rijd vaak op kop. Alleen komen ze me langszij door de slipstream en beuken ze me aan de kant.

Hierdoor eindig ik dus vaak achteraan/bijna achteraan. HIER WIL JE NIET RIJDEN, want hier rijden alleen de gasten die botsauto's rijden :(....

Link to comment
Delen op andere websites

Down the drain is ook een leuke geld/rp verdiener ;)

Deze doe ik veel, een van de leukste races en verdient ook nog eens leuk! althans, moet je wel een klein beetje je best voor doen :puh: volgens mij verdien je hier 4000-5000 rep mee als je 1e wordt, vanaf 4+ spelers. 7k+ rep heb ik in ieder geval nog niet meegemaakt, misschien voor de patch kon het.

Link to comment
Delen op andere websites

ik doe ook altijd down the drain. Tip, stel 2 rondes in, dan krijg je bij de 1e keer wanneer je over de finish gaat ook nog flink wat rp.

Het nadeel van de race zijn de platen die op de grond liggen. Al diverse keren gehad dat ik 1e lag, over zo'n plaat heen rijd en een salto deed waardoor ik crashte en laatste werd...

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren down the drain gedaan maar wat een verschrikkelijke k**race is me dat. Doe mij maar criminal records. Smaken verschillen natuurlijk en het is iig ook een goeie rp farming race. Dat mag ook gezegd worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren down the drain gedaan maar wat een verschrikkelijke k**race is me dat. Doe mij maar criminal records. Smaken verschillen natuurlijk en het is iig ook een goeie rp farming race. Dat mag ook gezegd worden :)

klopt, smaken verschillen. Ik vind criminal records niet zo veel aan, 1 simpel rondje. Niet dat down the drain zo leuk is maar die vind ik toch leuker door de heuvels en scherpe bochten. Races als greenwich time (ofzoiets) vind ik wel fantastisch. Als je trouwens alleen snel rp nodig hebt dan kun je ook in je 1-tje races. Je krijgt wel rp maar geen geld.Dit levert per race zo'n 1000 rp op

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...