Jump to content

IV in opzichte naar V - Pas op, bevat spoiler tav GTA V!


Nissan

Recommended Posts

  • 1 year later...

Gta IV is eigenlijk een stuk leuker dan Gta V. Het verhaal is een heel stuk beter; op zoek naar de man die jou en je vrienden verraden heeft in de oorlog voor maar een paar $1000. Het Gta V verhaal is flut. Het enige goede deel van het verhaal van Gta V, is wat er in North Yankton afspeeld. Alles in Los Santos is ruk: weer banken overvallen, waarom? Ja leuk net als vroeger, moeten we doen, verdienen we ook weer wat enzo...Jankwekkend! :cry: Qua graphics zijn ze bij mij allebij even goed. Gta IV had zeer goede graphics als het gaat om regen, bloemen etc. (natuur). Gta V heeft zeer goede graphics qua dieren en peds etc. (het leven). Wat wel tragisch is zijn de planten in gta V (2D), die waren in Gta IV een stuk beter (3D). Vele mensen vinden ook de meerdere mogelijkheden in Gta V leuk, maar wees nou eerlijk, het maakt ons verwaand. Bij Gta IV was alles prima maar bij Gta V hoor je alleen maar gezeik dat zus of zo niet goed is terwijl het dat wel is. Mijn keuze gaat dus zeker uit naar Gta IV :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt meer mogelijkheden ons verwaand? Wel, dat is wel een zeer vreemde manier om naar games te kijken. Zo kun je veel opties en mogelijkheden in games negeren en ze minder interessant voordoen dan ze zijn. Ik vind de activiteiten in V aangenaam. Ze doen de omgeving meer tot leven komen. Ik mis wel nog altijd een optie om te eten, maar verder...?

Alles in Los Santos is ruk: weer banken overvallen, waarom?

Er wordt één bank overvallen. Eentje.

En waarom? Het verhaal legt dat goed uit hoor. Sowieso vind ik het verhaal van V zeker niet slecht. Nee, het wint niet van IV, maar verder is het best goed. Alleen niet zo diepgaand qua personages en had het net wat langer kunnen zijn (hoewel het al één van de langer games is)

Wat wel tragisch is zijn de planten in gta V (2D), die waren in Gta IV een stuk beter (3D).

Huh?

3FwTKWa.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Bumpje, maar ik moest mijn liefde voor GTA IV uitspuwen. Ik hou van V, speel het dagelijks, maar vindt IV's verhaal veel diepgaander dan die in V. De sfeer die IV bracht, dat donkerige, grimmige sfeertje was prachtig. De omgeving is ook fantastisch. Smalle zijstraatjes, metro's die de atmosfeer vullen met hun geluid, al dat. GTA IV was en is één van de beste games die ik ook gespeeld heb. V ook hoor, gewoon om andere redens.

Link to comment
Delen op andere websites

Uw spuugsel krijgt een warm welkom! Zelf plaats ik IV ook nog steeds bovenaan, maar voor mij betekent dat zeker niet dat andere games noodzakelijk op alle vlakken minder zijn. In tegendeel, er zijn zeker genoeg zaken te vinden die ik in andere games beter tot hun recht vind komen of werken... maar het is moeilijk om dat altijd te verwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Uw spuugsel krijgt een warm welkom! Zelf plaats ik IV ook nog steeds bovenaan, maar voor mij betekent dat zeker niet dat andere games noodzakelijk op alle vlakken minder zijn. In tegendeel, er zijn zeker genoeg zaken te vinden die ik in andere games beter tot hun recht vind komen of werken... maar het is moeilijk om dat altijd te verwoorden.

Yeah! Waarom? Ik weet het niet. Het heeft een plaatsje in mijn hart, IV. Het blijft toch een goede game hoor!
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, GTA IV heb integendeel tot GTA V maar erg weinig gespeeld. Moet wel zeggen dat de graphics van GTA IV ietsjes minder

zijn dan die van GTA V, maar, d'r zit al gauw 5 jaar tussen. Jammer genoeg heb ik mij niet zo heel erg verdiept in 't verhaal van IV, dus

daar heb ik niet echt een concrete mening voor. Opzich heb ik dan liever GTA V, omdat het zo'n immense en complete spel is, je hebt

ook echter veel meer mogelijkheden. Maar dat zal vast aan mij liggen, dus voortaan heeft GTA V mijn stem :D

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

De besturing is erg anders. Sommige opzichten beter dan IV, maar met sommige momenten had IV net wat leuker gepresteerd. Grafisch.. Ik vond IV mooi, maar het uizicht, prachtig! IV was wat grauw, dat had wel wat. Maar dit is zo kleurrijk. Erg mooi!

Nog veel van het spel te ontdekken, dus nog veel vergelijkingen te maken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...