Jump to content

Generaal Pardon voor naamswijzigingen


Dutchy3010

Recommended Posts

Generaal Pardon voor naamswijzigingen!



post-33831-0-39900500-1383609096.png

In verband met het tweede lustrum van GTAGames.nl hebben wij besloten tot een generaal pardon voor naamswijzigingen. Leden die spijt hebben van hun naam, wat er overigens nogal wat zijn, kunnen hierdoor hun naam weer wijzigen.

Dit pardon houdt in dat iedereen vanaf nu weer op "0" staat m.b.t. naamswijzigingen. Hierna kan je dus nog 1x je naam wijzigen, en weer terug.

Maar onthoudt:

post-536-1167494284.gif

post-33831-0-70285500-1383610163.jpg

We hebben gekozen voor een nieuw naamswijzigingen-topic, waarin in de eerste post alle naamswijzigingen NA dit generaal pardon komen te staan en in de tweede post alle naamswijzigingen van VOOR het generaal pardon.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • MegaPilot

    4

  • SpacyColours

    4

  • Michael

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik geef je bij deze op voor "het beste idee van Nederland", PrioXCoMBo! :tu: Of was het nu prIOxcOmbO? Of PrIoXcOmBo? Of...? :7

Prachtige geste voor een ieder die in een identiteitscrisis verkeert. Voor mezelf gesproken heb ik alleen spijt van mijn XBOX LIVE accountnaam, da's ongeveer de enige plek waar ik nog niet als Jacky-2007 bekent sta. Van mijn kant hoeft er dus geen verzoek verwacht te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Salutations General!

Wat mij betreft, is een accountnaam maar het naampje van het beestje en dit is zo'n beetje het enige forum dat ik ken, waar je niet je naam gewoon kan veranderen in het optiemenu. Maar niet te veel doordenken op dit onderwerp. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef je bij deze op voor "het beste idee van Nederland", PrioXCoMBo! thumbsup2.gif Of was het nu prIOxcOmbO? Of PrIoXcOmBo? Of...? emo.gif

Prachtige geste voor een ieder die in een identiteitscrisis verkeert. Voor mezelf gesproken heb ik alleen spijt van mijn XBOX LIVE accountnaam, da's ongeveer de enige plek waar ik nog niet als Jacky-2007 bekent sta. Van mijn kant hoeft er dus geen verzoek verwacht te worden.

Ik dacht dat ik wel eens gehoord en gelezen had dat je op Xbox Live, tegen betaling dat wel, je naam kon veranderen. Als je er echt zo mee zit zou er dus wel een mogelijkheid zijn. :)

Verder heb ik er laatst een keer overna zitten denken of ik mijn naam zou veranderen mocht er nog een kans komen om dit te doen. Ik ben tot de conclusie gekomen dit niet te doen omdat er opzicht niks mis is met deze naam en iedereen kent je onder deze naam.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou laat mij dan maar beginnen.. Is het mogelijk dat mijn naam gewijzigd wordt naar PrioX :D

Zijn meteen de vele gekke hoofdletters verdwenen. :D

De gebruikelijke regels gelden nog; je moet dus een PM aan een admin sturen.

Ik juig dit initiatief toe, zeker omdat ik van die domme underscore af wil.

Verander dan aub gelijk de rest van je naam, want je hebt één van de vervelendste namen van het forum. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tof! Dit was veelal aangekaart in het Verbeterpunten GTAGames-topic en ik vind het erg tof dat jullie hier naar geluisterd hebben!! :tu:

Het begint bij mij meteen weer te kriebelen, vooral omdat ik hiervoor een erg belachelijke naam had. Deze naam is wel oké, maar ik gebruik nu al een paar jaar mijn definitieve naam op andere fora..

Moeilijk hoor.. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Verander dan aub gelijk de rest van je naam, want je hebt één van de vervelendste namen van het forum. emo.gif

Ik wilde voor een kortere naam gaan, zonder underscores en maffe tekens, zal jou en de rest die mijn naam moeten onthouden/typen plezieren :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...