GTABoy01 Posted April 9, 2014 Report Share Posted April 9, 2014 Ik heb veel gespeeld en daarna begon ik te cheaten. Tot mijn Action Replay het begaf. En sindsdien heb ik het nooit meer gespeeld. (Vond het trouwens supermoeilijke Chinese namen ) Quote Link to post Share on other sites
Advancegta Posted April 13, 2014 Report Share Posted April 13, 2014 Nee, een keer de storyline is leuk maar dat is het ook wel. Quote Link to post Share on other sites
JJ-B Posted April 16, 2014 Report Share Posted April 16, 2014 Ik snap niet hoe mensen nog zo'n oud spel kunnen spelen of interesseren. Dat zijn games die je tegenwoordig op een spelletjessite kan spelen. Onwetende zak zout dat je bent.. Ik heb nog geen post van jou gezien waarin je wat anders doet dan ''oude'' games afkraken waarbij je letterlijk aangeeft ze niet of nauwelijks gespeeld te hebben.. Ga maar weer CoD spelen Djeez... Ik zeg toch, dat ik het niet speel omdat ik het niks aan vind. =,= Grafisch gewoon slecht en het speelt voor geen meter. Dat jullie hier nou met nostalgische gevoelens rondlopen van jaar kruik, doet niks daar aan af voor mij. gta IV is ouder :7 :7 2D is echt verleden tijd. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts