Jump to content

GTAForum Awards 2013 - Vragen & Uitleg

Recommended Posts

• Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

8

• Dotz

8

• Rutger.

3

• TekaLoca

2

Posted

Ik lig hier al vanaf 0:00 in een tentje voor de ingang van de stembussen. Hoe laat gaan de deuren open?

Posted

Wel tof dat je internet had in je tentje, zodat je toch nog even Covesight kon inmaken. :7

Maar inderdaad, we wachten! :D

Posted

Geen paniek, komt allemaal goed. Gezien het nieuwste topic in Mededelingen waren er wat recente ontwikkelingen die prioriteit hadden ;)

Posted

Ik lig hier al vanaf 0:00 in een tentje voor de ingang van de stembussen. Hoe laat gaan de deuren open?

Ik heb nog wat Jupiler, kom je ff boozen? Jwz

Posted (edited)

Waarom staat mijn nominatie voor ''Beste Mod'' niet in de lijst?

Edit: ik zie nu dat meerdere nominaties van mij ontbreken en er maar vier genomineerden mer categorie zijn? Is dit de normale gang van zaken of....:? ?

Edited by Dotz
Posted

Ik denk dat er voor sommige categorieën een beperkt aantal kandidaten is ingesteld en dat dan degenen die het meeste genomineerd zijn geselecteerd worden.

Posted

Ik weet het niet, voor sommige categorieën zijn er nu eenmaal weinig mensen genomineerd of weinig mensen automatisch genomineerd.

Posted

Vanwege technische problemen met de skin staat het stemlokaal tijdelijk offline.

Niet alle genomineerden komen in de poll, uiteraard.

Posted

Vanwege technische problemen met de skin staat het stemlokaal tijdelijk offline.

Problemen opgelost, terug online! :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...