Cabyon Posted December 1, 2013 Report Posted December 1, 2013 Het dunkt me dat die Admins Strippen niet nieuw is.. klopt dat?
Guardian1980 Posted December 1, 2013 Report Posted December 1, 2013 Vanwege technische problemen met de skin staat het stemlokaal tijdelijk offline. Problemen opgelost, terug online! Gelukkig, kan ik zo ook stemmen.
.Sharingan Posted December 2, 2013 Report Posted December 2, 2013 De peiling is bij mij niet bepaald verborgen
TekaLoca Posted December 2, 2013 Report Posted December 2, 2013 De peiling is bij mij niet bepaald verborgen Bij mij is die nu gewoon verborgen. Gisteren was het inderdaad wel zo dat die even open was..
Thundercover Posted December 2, 2013 Report Posted December 2, 2013 Fixed. De volgende keer mag het ook best direct bij de personen gemeld worden die er iets aan kunnen doen. Toch bedankt dat je het in ieder geval meldt.
.Sharingan Posted December 2, 2013 Report Posted December 2, 2013 Fixed. De volgende keer mag het ook best direct bij de personen gemeld worden die er iets aan kunnen doen. Toch bedankt dat je het in ieder geval meldt. Ik had ook al een PM'metje naar Joriz de deur uit gestuurd :$
Dotz Posted February 1, 2014 Report Posted February 1, 2014 Deze vraag gaat niet over de GTAF Awards 2013 maar over de Awards in het algemeen, er is echter geen ''Algemeen Vragentopic'' en een nieuw topic openen vind ik overbodig. Is het mogelijk nieuwe of oude awards voor te dragen zodat deze weer meedoen bij de awards van 2014?
Dutchy3010 Posted February 1, 2014 Author Report Posted February 1, 2014 Is het mogelijk nieuwe of oude awards voor te dragen zodat deze weer meedoen bij de awards van 2014? Om eerlijk te zeggen; geen idee, dat hebben we nog niet besproken. Zo ja, dan openen we daar t.z.t. een topic voor.
Recommended Posts