Jump to content

Nieuwe versie


Dutchy3010

Recommended Posts

Wij zijn druk bezig met een nieuwe versie voor DYOM. Ons voornaamste doel is hierbij de bugs te fixen uit de vorige versie. Als iemand nog kampt met grote bugs, horen wij dat graag. Een stabiele versie is een leuk sinterklaaskadootje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om te zien dat hier nog steeds aan gewerkt word. Heb hem dan ook opgegeven als beste Modificatie bij de Forum Awards!

Ik ook, heb DYOM helaas nog niet kunnen uitproberen, omdat ik vaker SA-MP speel. Maar ik zal het toch nog graag willen uitproberen :)!

Link to comment
Delen op andere websites

Mogelijk zeker, maar ondanks dat we er ooit mee begonnen zijn, vinden we het niet rendabel het af te maken. GTA IV wordt simpelweg te weinig gespeeld en te weinig gemod.

Dat het te weinig gemod word vind ik niet echt een reden om het niet te doen.. Het moet ergens beginnen toch? :) Een GTA IV / EFLC versie zou mij ook wel leuk lijken. Des te meer reden voor mensen misschien om het toch weer op te pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een grote reden om het niet te doen. Er is dan enerzijds weinig documentatie. Dat betekent dat we alles zelf uit moeten zoeken en dat kost nog 100x zoveel tijd. DYOM is een bizar geavanceerde mod, er werd ons zelfs verteld dat dit niet mogelijk was. We blijven echter de coding-grenzen verleggen. Zie je dat al in een setting waarbij elk detail zelf uitgevogeld moet worden?

Daarnaast zijn er ook relatief weinig mensen die GTA IV mods downloaden. Als je vergelijkt wordt eenzelfde modificatie voor SA veel vaker gedownload. GTA IV heeft ook nooit de populariteit bereikt dat SA heeft gehad. Dat levert dus ook minder "opbrengst" voor ons natuurlijk.

Kosten hoger; baten lager.

Link to comment
Delen op andere websites

Niets houdt je tegen. Meer dan genoeg keuze aan missies op de dyom website! Maar je kunt natuurlijk ook altijd zelf een missie maken!

Ik heb eens DYOM gedownload, en geinstalleerd. DYOM is echt geweldig, het was helemaal wat ik had verwacht.. :D!

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...