Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Dutchy3010

GTAForum Awards 2013 van start!

Traditiegetrouw vinden in de laatste 2 maanden van het jaar de GTAForum Awards plaats. Hierbij worden in verscheidene categorieën uitmuntende leden, projecten, blogs, enzovoorts, beloond.

GTAGames.nl afbeelding

Dit jaar bestaan de awards uit de volgende categorieën:

• Beste Lid
  • Beste Superlid
  • Beste Megalid
  • Beste Moderator
  • Beste Global Moderator
  • Beste Admin
  • Beste Sfeermaker
  • Beste Modder
  • Beste Modificatie
  • Beste Multiplayer
  • Beste GTA V-kenner
  • Beste GTA IV-kenner
  • Beste Trilogy-kenner
  • Beste Classies-kenner
  • Beste Debater
  • Beste Blog
  • Beste Contest
  • Beste Topic
  • Beste Graphicus
  • Beste Signature
  • Beste Award badge

De eerste fase, de nominatie-ronde, is inmiddels van start. Nomineer hier jouw favorieten! Je kunt nomineren tot 25 november, waarna wij de nominaties zullen tellen. In december zal vervolgens de tweede ronde, de stemronde, plaatsvinden. Aan het einde van december worden de winnaars bekend gemaakt.

Vergeet ook niet je Award-badge in te leveren. Zo kan je zelf ook een award verdienen!

Recommended Posts

3L1077

Leuk, de eerste keer voor mij! Alleen: ik heb het grootste deel van dit jaar doorgebracht als gewoon lid, en de laatste maand als SL, onder welke categorie val ik dan te nomineren? :puh:

NandroDavids

Het gaat om je huidige rang, dus jij komt in aanmerking voor Beste Superlid, en niet voor Beste Lid ;)

Kenny-Petrovic

Dan ben je alleen te nomineren als superlid! :)

NandroDavids was me voor :(

Edited by Kenny-Petrovic

3L1077

Oké, dat weet ik dan ook weer. :D

Edit: ik zie net dat er een vragentopic is, mijn excuses.

Edited by 3L1077

Ezra24rct3

Ik wil zeker iedereen succes wensen met het stemmen! Ik heb zelf al gestemd.

Guardian1980

...

Je hebt niet gestemd, je hebt genomineerd emo.gif

Grand Theft Auto TOM

Oeh, wat dolletjes dit. :D

Zonder gekheid, leuk dat de forumawards er weer zijn. Heb al genomineerd (nee, ik maak die fout niet Guardian, haha) en ben uiteraard erg benieuwd naar wie er allemaal wint. Mag dan nog wel een maand gaan duren voor dat bekend is, maar ondertussen kun je al een indicatie krijgen door naar de genomineerden te kijken. :)

Goed georganiseerd weer trouwens! Jammer dat je niet op de admins kunt stemmen, want ook zij verdienen een dikke pluim voor hun werk. Niet dan?

NandroDavids

Jammer dat je niet op de admins kunt stemmen, want ook zij verdienen een dikke pluim voor hun werk. Niet dan?

Uiteraard. En de Globale Moderators? :clown:

Grand Theft Auto TOM

Jammer dat je niet op de admins kunt stemmen, want ook zij verdienen een dikke pluim voor hun werk. Niet dan?

Uiteraard. En de Globale Moderators? :clown:

Ook hoor ^^

Nissan

De Admins en Globale Mods hoeven van mij niet genomineerd te worden omdat zij bij verre het meest werk verzetten op het Forum, maar merendeel hiervan is niet zichtbaar. Beste Admin zou hoogstwaarschijnlijk naar Dutchy gaan omdat zij het meest opvalt van alle Admins omdat ze bijvoorbeeld de naamswijzigingen doet, en dat lijkt me niet zo eerlijk. PatrickW verricht net zo goed hard werk, maar dan vooral met de technische kant van het Forum. Misschien de reden dat we dit jaar niet kunnen nomineren daarop.

3L1077

Qua gm+ kunnen we gewoon niet nomineren, aangezien het er zo weinig zijn , zijn ze allemaal automatisch al genomineerd en kan er in de stemronde op hen allemaal gestemd worden. Toch?

Phoenyxar

Lijkt vroeger te zijn dan de voorbije jaren, al zal dat gewoon een gevoel zijn. Op naar deze geweldige Clash of Titans! :o