Jump to content
Dutchy3010

GTAForum Awards 2013 van start!


Traditiegetrouw vinden in de laatste 2 maanden van het jaar de GTAForum Awards plaats. Hierbij worden in verscheidene categorieën uitmuntende leden, projecten, blogs, enzovoorts, beloond.

GTAGames.nl afbeelding

Dit jaar bestaan de awards uit de volgende categorieën:

  • Beste Lid
  • Beste Superlid
  • Beste Megalid
  • Beste Moderator
  • Beste Global Moderator
  • Beste Admin
  • Beste Sfeermaker
  • Beste Modder
  • Beste Modificatie
  • Beste Multiplayer
  • Beste GTA V-kenner
  • Beste GTA IV-kenner
  • Beste Trilogy-kenner
  • Beste Classies-kenner
  • Beste Debater
  • Beste Blog
  • Beste Contest
  • Beste Topic
  • Beste Graphicus
  • Beste Signature
  • Beste Award badge

De eerste fase, de nominatie-ronde, is inmiddels van start. Nomineer hier jouw favorieten! Je kunt nomineren tot 25 november, waarna wij de nominaties zullen tellen. In december zal vervolgens de tweede ronde, de stemronde, plaatsvinden. Aan het einde van december worden de winnaars bekend gemaakt.

Vergeet ook niet je Award-badge in te leveren. Zo kan je zelf ook een award verdienen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hoe zit het eigenlijk met de ereleden? Alle gebruikersgroepen komen aan bod, maar die ereleden zijn buitengesloten ofzo?

Misschien omdat zowat alle ereleden inactief zijn en bijna niemand ze nog gekend heeft? :puh: Je kan ze overigens wel nomineren in categorieën als "Beste Graphicus" enzo, maar de reden waarom je inactieve leden wilt nomineren voor prijzen die over het huidige jaar gaan ontgaat me eventjes.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lijkt vroeger te zijn dan de voorbije jaren, al zal dat gewoon een gevoel zijn.

Dat is niet gewoon een gevoel. Misschien omdat Dutchy nu met vakantie gaat. :puh:

:engel:

Maar idd iets eerder, al richten we altijd wel op begin november als begindatum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De Admins en Globale Mods hoeven van mij niet genomineerd te worden omdat zij bij verre het meest werk verzetten op het Forum, maar merendeel hiervan is niet zichtbaar. Beste Admin zou hoogstwaarschijnlijk naar Dutchy gaan omdat zij het meest opvalt van alle Admins omdat ze bijvoorbeeld de naamswijzigingen doet, en dat lijkt me niet zo eerlijk. PatrickW verricht net zo goed hard werk, maar dan vooral met de technische kant van het Forum. Misschien de reden dat we dit jaar niet kunnen nomineren daarop.

Je verkijkt je erop hoeveel werk Dutchy3010 ook achter de schermen voor onze neus wegpikt :puh:

Er zou niets oneerlijks aan zijn, mocht ze de award winnen. Het zou eerder oneerlijk zijn dat ik stemmen kreeg, omdat men denkt: "Patrick zal achter de schermen wel heel erg actief zijn". Bij alle crewleden geldt dat de hoeveelheid werk achter de scherm redelijk in lijn is met de hoeveel werk voor de schermen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Denk eraan dat je nog kunt nomineren t/m 25 november! Heb je nog geen nominatielijstje ingeleverd of had je veel dingen open gelaten om je lijstje later aan te vullen? Zorg er dan voor dat je dit weekend nog het nominatietopic een bezoekje brengt.

Daarnaast kan je t/m 25 november ook nog een award-badge voor de winnaars inzenden naar Dutchy3010. Meer informatie daarover vind je in het bijbehorende topic.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Meteen gestemd. Het spreekt voor zich dat ik voor alles heb gestemd wat ook maar een beetje te maken heeft met mij, de rest interesseert me geen zier.

Nee, zo slecht ben ik niet. Heb gestemd op mijn persoonlijke beste in elke categorie en ik ben nooit de beste :)

En je kan inderdaad het aantal stemmen zien...

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...