Jump to content
Joriz

De beloofde GTA Online $500.000 stromen binnen!


De meeste hebben het vast al gezien. De $500.000 dollar in GTA Online begint bij alle spelers binnen te stromen die in oktober last gehad van diverse aangekondigde probleempjes met Grand Theft Auto Online. De Stimulus Package moet ons op weg helpen met het behalen van die online Amerikaanse Droom. Iedereen gaat dus dikke wagens kopen en een mooi appartementje. Al is geld natuurlijk mooi blijft GTA Online natuurlijk draaien om lekker Freeroamen, Racen en Deathmatches spelen. Rockstar Games geeft wel aan dat het tot vrijdag kan duren voordat iedereen zijn eigen online half miljoen erbij heeft gekregen. Check dus de komende dagen vooral je Maze Bank bankaccount. Mocht je trouwens veel meer hebben ontvangen dan $500.000 dan komt dat omdat je net na de lancering Shark Cards hebt gekocht in GTA Online en voor het ongemak nogmaals dit bedrag ontvangt.

gallery_1_5_66513.jpg

Rockstar Games koopt mij weer om met een dollar teveel.

Zoals eerder gezegd zijn we voorlopig nog niet van GTA Online af. Houd GTAGames.nl in de gaten over meer nieuws van de gratis DLC's. Houd ons ook in de gaten voor de Nederlandse GTA Online sessies. De komende dagen zullen we weer flink tegen elkaar gaan spelen. Alles is natuurlijk weer live in HD te zien via de GTAGames.nl Chat

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Eindelijk de $500.000 binnen. Ik denk dat ik het gewoon op de bank laat staan en er nog niks van ga kopen. Ik besteed toch niet zoveel tijd in mijn appartement en als ik in een auto rijd ben ik de straat nog niet uit en ik heb alweer een andere auto gepakt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mocht je trouwens veel meer hebben ontvangen dan $500.000 dan komt dat omdat je net na de lancering Shark Cards hebt gekocht in GTA Online en voor het ongemak nogmaals dit bedrag ontvangt. Voor meer informatie hierover check de officiële support site van R*: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267--Updated-6PM-ET-11-6-13-Loss-of-GTA-Online-characters-cars-rank-items-apartments-money

Bedankt voor het melden Joriz! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Yup .... gisteren las ik dat ze begonnen waren met storten, dus gelijk maar ff online gegaan en ja hoor .... had het direct binnen. :)

Gelijk m'n garage omgeruild voor appartement nr 7 in Del Perro Heights gekocht, autootje (Ubermacht Zion Coupe) gekocht en opgeleukt, sniperrifle gekocht, kleren gekocht en de rest laat ik nog even staan denk ik. Hangt er eigenlijk van af of ik de rest van m'n beoogde wagenpark kan stelen en dan pimpen, of niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn broer heeft nu ook al het geld gekregen, ik ga zelf niet de duurste bij de Eclipse Tower kopen. Ik zou meer naar een goedkopere 'High-End Appartement' kijken, dan heb ik ook nog wat geld voor een nieuwe auto, en wat kleding. Ik vind het overigens wel gaaf dat Rockstar Games meteen al het geld geeft, alleen zeiden ze wel dat ze de Economie goed wouden houden, het maakt me niks uit meer.. Ik heb mijn geld gelukkig! :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb de mijne ook al binnen. Toch had ik niet verwacht dat ze in een keer de $500.000 gingen storten. Ik dacht dat ze het in twee keer wilden doen om de economie niet teveel te verstoren.

De economie is al naar de klote geholden door alle glitches. dus het kan zo ook :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bovendien is de Sell vehicle - Swap Character glitch nog niet gepatched.

Trouwens ik keek in men Transaction Log en er stond niks van Rockstar, dus ik weet niet of ik al 7 ton had of dat het straks 1,3 mil wordt :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb op dit moment ruim $670.000. Had onlangs wel geld 'gekocht', maar na het kopen van andere zooi kwam het aantal veel lager te liggen natuurlijk. Door missies als Coveted regelmatig te doen heb je dat geld zo terugverdiend. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...