Jump to content

Football Manager 2014


MostWantedKid

Recommended Posts

Het is toch ook zo dat het team de kluts kwijt raakt als je steeds van opstelling verandert? Ik ga vanavond namelijk weer spelen sinds AS Roma een paar dagen geleden, dus dan weet ik wat te doen tegen Braunschweig. :)

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Eerste met AS Saint-Etienne en 10 punten voorsprong op de tweede PSG en 12 op de derde FC Nantes waar ik net 5-1 van won na een hattrick in 12 minuten van Aleksandar Mitrovic. :tu: In de Champions League gaat het wat minder maar dat was dan ook niet ons hoofddoel, in een poule met Bayer Leverkusen, FC Kopenhagen en AC Milan. Ik stond zonet nog derde met 6/18 maar dankzij de zware 4-1 zege op de koploper FC Kopenhagen toch nog eerste geworden. Kopenhagen mag alsnog mee omdat Milan van Leverkusen won. Leverkusen gaat naar de Europa League en AC Milan boekos dichtos. :7:klap::tu:

Bewerkt: door DeJarnoxD
Link to comment
Delen op andere websites

In het eerste seizoen met Schalke zit ik in de CL in een loodzware groep met Arsenal, Galatasaray en Celtic. Ik moest in mijn eerste wedstrijd tegen Arsenal. En raad eens? Ik won met 1-4 in Londen! Het was overigens wel een geflatteerde overwinning:

Arsenal - Schalke 04:

Balbezit: 65% - 35%

Schoten: 18 - 5

Op doel: 9 - 4

Onder het motto 'Alleen goals tellen' gaan we vrolijk verder in de CL! :)

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Met Arsenal 9/9 in de CL en dan 1/9 dus in totaal 10/18 maar wel groepswinst in een groep met Anderlecht, Shaktar Donetsk en Zenit Sint-Petersburg. Ook na een goede start gaat het bergaf in de competitie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...