Jump to content
Joriz

Filmpje: De grote GTAV offroad banden test!


Heel veel data waaronder de voertuiggegevens zijn met tools uit de bestanden van GTA5 te halen. Dat het anders kan bewijst Gtchy1230. In een bijna 6 minuten durende

zoekt hij uit of het uitmaakt om offroad banden op een voertuig te zetten. Rockstar Games oog voor detail wordt met dit filmpje weer eens bewezen. Naast dat offroad banden er onder sommige voertuigen mooi uit zien maakt het ook een (klein) verschil hoe hard je in de modder kan wegrijden. Dankzij zijn mooie (Engelse) commentaar is het nog best wel een boeiend filmpje om te kijken. yep.gif

Ben je ook een leuk filmpje tegengekomen of heb je zelf een filmpje gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron video:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Filmpje dat helemaal naar mijn smaak is :D

maakt toch niet veel uit, ik monteer off-road banden onder al mijn off-roaders in GTA V :)

Maar toch leuk om te zien dat het toch een beetje effect heeft :)

Bewerkt: door Broes16v

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leek me logisch dat er een verschil in zit, R* heeft op zowat alles gelet. Op een kleine afstand als deze zal het natuurlijk weinig verschil maken, maar over langere afstanden kan het wel hoger oplopen.

Misschien kunnen ze ook eens vergelijking hoe ver je op een écht steile helling geraakt met off-road of gewone stock banden, dat zou normaal ook een verschil in hoogte moeten geven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...